شهید رئیسی اخلاق و کار را در جامعه تلفیق کرد

استاندار لرستان گفت: شهید رئیسی پس از جنگ تحمیلی تنها شخصیتی بود که توانست تلفیقی از اخلاق، دینداری و کار در جریان زندگی مردم پدید آورد که تبیین این امر نیازمند هنرمندی است.

ابوطالب شفقت در نشست شورای اطلاع رسانی استان در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری حماسه حضور در انتخابات باید با حماسه تشییع شهدای خدمت استمرار داشته باشند که در این راستا باید به عنوان مجریان امر برگزاری انتخابات، قدرت این پیوند را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: جریان فکری شهید رییسی باید ادامه یابد تا فضا برای تداوم این مسیر پس از انتخابات نیز ایجاد شود و رییس جمهور آینده، استمرار دهنده فرهنگ عدالت باشد.

وی ادامه داد: آحاد کارکنان دولت و وفاداران به این نظام می توانند در مسیر تبیین جریان فکری شهید رییسی گام بردارند اما لازم است برنامه ای از سوی رسانه ملی برای لرستان ارایه شود چراکه علاقه مندی مردم استان های کوچک نسبت به رسانه ملی بیشتر از استان های بزرگ است.

استاندار لرستان با تاکید بر تامین اطلاعات درست برای فضای مجازی و رسانه ها در مدت زمان باقیمانده تا برگزاری انتخابات افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز باید بخشی از کار را که قابلیت هنرنمایی دارد در سطح استان انجام دهد و باید مراقب بود کار به صورت ناقص انجام نشود.

شفقت اضافه کرد: مردم از رییس جمهور بعدی انتظار خدمت دارند که این تفکر را شهید رییسی در جامعه نهادینه کرد و در ادامه این مسیر نیز رسانه ها برای ایجاد فضای خدمت در جمهوری اسلامی نقش بسیار مهمی دارند.

وی با اشاره به حساسیت انتخابات پیش روی کشور افزود: مشارکت بالای انتخاباتی اقتدار نظام را در پی خواهد داشت تا کشور بتواند در سطح دنیا بدرخشد و جامعه جهانی الگوی نظام اسلامی را بیشتر بشناسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.