معرفی ۳۳ واحد صنفی متخلف به تعزیرات در قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از معرفی ۳۳ واحد صنفی متخلف در حوزه مواد غذایی به تعزیرات حکومتی خبر داد.

جمشید خدایاری مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: صنوف متخلف در بازرسی از ۷۶ واحد صنفی و با همکاری چهار تیم گشتی متشکل از استانداری، تعزیرات و بسیج اصناف شناسایی شده است.

وی بیان کرد: پنج واحد خواروبار به دلیل گران فروشی و درج نکردن قیمت، ۱۷ واحد نانوایی به دلیل کنجدپاشی، گران فروشی و کم فروشی، ۲ واحد قصابی به دلیل گران فروشی، یک واحد عرضه میوه به دلیل نبود نرخنامه و هشت واحد عرضه مرغ به دلیل رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات معرفی شدند.

خدایاری بیان کرد: گشت‌های بازرسی و تعزیرات روزانه در ۲ نوبت به سطح شهر و بازار عرضه کالا‌های اساسی اعزام می‌شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف تذکرات لازم و صورتجلسه لازم را به تعزیرات ارسال می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: شهروندان می‌توانند در راستای نظارت همگانی با مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار