واحد‌های صنفی متخلف زیر ذره بین بازرسان نظارتی

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در بازرسی از ۳۲ واحد صنفی در شهر قزوین، کوهین، آقابابا و کلیه واحد‌های صنفی در مسیر جاده رشت، ۹ واحد به تعزیرات معرفی شدند.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ۳۲ واحد صنفی در شهر قزوین، کوهین، آقابابا و کلیه واحد‌های صنفی در مسیر جاده رشت شامل نانوایی، سوپرمارکت، مرغ فروشی، ۹ واحد صنفی متخلف به تعزیرات معرفی شدند.

وی اظهار داشت: همچنین از ۵۳ واحد صنفی در شهر محمدیه، مهرگان و اسماعیل آباد بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره ای، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، فراورده‌های لبنی، قنادی‌ها و میوه فروشی‌ها انجام شد.

خدایاری اضافه کرد: از این تعداد واحد‌های بازرسی شده برای ۱۶ واحد صنفی متخلف پرونده جریمه صادر و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی عمده تخلفات این واحد‌های صنفی را عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گرانفروشی، عدم رعایت مقررات صنفی برشمرد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بازرسان این سازمان به صورت مستمر و منظم حتی در روز‌های تعطیل نیز از واحد‌های صنفی شهر قزوین و حومه بازدید می‌کنند و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.