نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی:

ملت‌های مسلمان باید جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کنند

حاجی‌بابایی گفت: باید همه ملت‌های مسلمان براساس احکام قرآنی حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حامیانش یعنی آمریکا به غزه را محکوم کنند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در نطق پیش از دستور خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهیدان و همچنین یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان گفت: برای ملت بزرگ ایران در انتخابات بزرگ آینده آرزوی موفقیت داریم.

وی بیان کرد: نکته مهم امروز غزه است؛ مقام معظم رهبری فرمودند دشمن ددمنش و خونخوار برای جنایت و کشتار کودک، زن، مرد و پیر و جوان هیچ حدی قائل نیست و مردم عزیز غزه به معنای واقعی مظلوم هستند.

حاجی‌بابایی ادامه داد: در روز‌های اخیر حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه به ویژه به بیمارستان‌ها و اطراف آن در صدر اخبار است که باعث شهادت و جانباز شدن صد‌ها نفر شده است.

نایب‌رئیس مجلس تاکید کرد: باید همه ملت‌های مسلمان براساس احکام قرآنی این حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حامیانش یعنی آمریکا را محکوم کنند.

وی با تاکید بر این‌که مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم را محکوم می‌کند، اضافه کرد: عامل اصلی حملات، آمریکای جنایتکار است که با پشتیبانی رژیم صهیونیستی این جنایات را انجام می‌دهد و امکانات در اختیار رژیم کودک‌کش قرار می‌دهد.

نایب رئیس مجلس با تاکید بر این‌که ملت بزرگ ایران این ددمنشی‌ها را فراموش نمی‌کند، اضافه کرد: امروز مردم غزه کربلایی شدند و کربلایی فکر می‌کنند به همین دلیل رژیم صهیونیستی و آمریکا محکوم به شکست خواهند شد و پیروزی از آن مردم غزه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
همه مسلمانان با هم متحد شده و بر اسرائیل بتازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
اقدام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران با صدور یک قطعنامه در شورای حکام این آژانس و این در حالی است که متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون هیچ کاری و اقدامی عملی در برابر این قطعنامه شورای حکام نکردند چرا؟.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
در واکنش به قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن به اهانت ها و خیانت های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در مذاکره، توافق اهسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا جنایتکار و فرانسه جنایتکار به دنبال ادامه جنگ در غزه هستند
۱۰:۰۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
اقدام غیر انسانی اسرائیل جنایتکار علیه فلسطین و غزه شرم آور است
آمریکا جنایتکار و فرانسه جنایتکار به دنبال ادامه جنگ در غزه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین جنایتکار همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
فرانسه جنایتکار دشمن تاریخی مردم ایران است.
سرکرده گروهک تروریستی منافقین در پاریس سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
سفیر فرانسه جنایتکار را از ایران اخراج کنید.
آخرین اخبار