نوآوری و ابتکارات صدا و سیما در انتخابات گذشته بی نظیر بود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان گفت:خلاقیت، نوآوری و ابتکارات صدا و سیما هم در سطح ملی و هم در سطح استانی در انتخابات گذشته انصافا" بی نظیر بود و سهم به سزایی در افزایش مشارکت مردم ایفا کرد.

حمید رضا بهمنی نژاد در جلسه ستاد انتخابات صدا و سیمای استان گلستان با تجلیل از ابتکار و خلاقیت صدا و سیما در انتخابات گذشته گفت: تجربه جدیدی است که طی چهارماه سه انتخابات برگزار شود و صدا و سیما در دو انتخابات دور اول و دوم مجلس شورای اسلامی موفق عمل کرد انشاء الله با دقت و ظرافت هرچه بیشتر این مرحله حساس را نیز به خوبی و با شور و مشارکت گسترده پشت سر خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری با شکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان فراهم شده است و برنامه زمانبندی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطابق با اصل ۱۳۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده و ستاد انتخابات گلستان آمادگی کامل برای برگزاری با شکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را دارد.

بهمنی نژاد تاکید کرد: رسانه استانی در این امر مهم بخصوص آگاهی بخشی به مردم برای حضور پرشور همچون گذشته کوشاست و همت مدیرکل صدا و سیما و همه اعضای این ستاد در رسانه استانی بر رعایت قوانین و مقررات و توسعه حضور و مشارکت مردم است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان در پایان بر لزوم حفظ وحدت و انسجام جامعه و ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان در ایام انتخابات به ویژه برنامه‌های صدا و سیما تاکید و لازمه برگزاری یک انتخابات پرشور و بی حاشیه در استان را همدلی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های مرتبط با انتخابات در چارچوب ضوابط قانونی عنوان کرد و بر نقش آفرینی رسانه استانی در این امر خطیر مهم عنوان کرد.

مدیر کل صدا و سیما در این جلسه با تاکید به سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر بی طرفی صدا و سیما اظهار داشت: رسانه استانی هیچ گونه جانبداری سیاسی را در برنامه‌های خود اعمال نخواهد کرد و این جلسه با محوریت مشارکت حداکثری مردم با هدف آگاهی بخشی به مخاطبان از طریق رسانه استانی تشکیل شده است.

رسول شکری نیا به تشریح فعالیت‌های رسانه‌ای و لزوم همدلی و هم افزایی با دیگر دستگاه‌ها در زمینه برنامه سازی برای آگاهی و اطلاع بخشی به مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و افزود: این دوره از انتخابات بسیار مهم است و لزوم اتخاذ رویکرد حرفه‌ای از سوی رسانه استانی در آستانه انتخابات و تلاش برای تقویت وحدت ملی را خواستار شد.

وی از برنامه ریزی برای پوشش تبلیغات نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و تصریح کرد: رعایت اصل بی طرفی کامل و احترام به همه نامزد‌ها و داوطلبان برای حضوری پرشور و با شکوه مردم در انتخابات اصلی است که آن را در همه انتخابات رسانه ملی و استانی دنبال کرده است و در این دوره هم این اصل مد نظر ما قرار دارد.

در ادامه رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در گلستان در این نشست ضمن تشکر از مدیر کل صدا و سیما و با اشاره به اینکه نوآوری صدا و سیما در انتخابات مجلس قابل تقدیر بود با تاکید به تشکیل ستاد‌های اجرایی شهرستان‌ها گفت: انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ۸ تیر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.