فعالیت ۶ هزار ناظر برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در گلستان

۶ هزار نفر با حضور در شعب اخذ رأی بر فرایند برگزاری انتخابات در گلستان نظارت می‌کنند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان گفت: هزار و ۵۱۵ شعبه برای اخذ رای در گلستان در نظر گرفته شده و برای حراست از آرای مردم در هر شعبه سه تا چهار ناظر بر تمامی فرایند اخذ رای از شروع تا پایان و شمارش آراء و تایید صحت انتخابات نظارت می‌کنند.

حمیدرضا بهمنی‌نژاد افزود: برابر قانون مهلت تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری هشت صبح فردا پنج‌شنبه هفتم تیر به پایان می‌رسد و ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رای نباید شاهد هیچ گونه تبلیغات انتخاباتی باشیم.

او افزود: هر گونه تبلیغات انتخاباتی توسط نامزد‌های ریاست‌جمهوری، ستاد‌های تبلیغاتی و یا هواداران آنها در فضای حقیقی و مجازی از ساعت هشت صبح فردا پنج شنبه ممنوع و تخلف است.

بهمنی‌نژاد با بیان اینکه شورای نگهبان و هیات‌های نظارت منصوب آن برابر قانون وظیفه نظارت بر تمامی مراحل و فرایند‌های انتخابات را بر عهده دارند تا از آرای تک‌تک آرای مردم حراست و صیانت شود، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان به عنوان چشمان بیدار و بینای نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات نظارت خواهد کرد و برای ما تفاوتی نمی‌کند که کدام یک از نامزد‌ها پیروز انتخابات خواهند شد.

وی تاکید کرد: آن چیزی که برای ما مهم است حفظ آرای مردم و صیانت از تک‌تک آنها به عنوان یک وظیفه قانونی و تکلیف دینی و شرعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.