رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: رهبر معظم انقلاب نقشه راه پیش رو را هم برای مردم و هم برای مجریان انتخابات مشخص کرده‌اند و ما نیز در همان مسیر گام بر خواهیم داشت.

سید علی مهاجر امروز در نشست با عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان مراوه‌تپه گفت: قانونمداری و ولایتمداری را از اصول مهمی می‌دانیم که به عنوان یک مسلمان معتقد آن‌ها را رعایت می‌کنیم.

مهاجر ادامه داد: مهم‌ترین اصل در ستاد انتخابات به عنوان یک مسلمان معتقد، خدا محوری و باور به این مسئله است که خدا حاضر و ناظر بر اعمال و نیات ماست و اصل دوم نیز که دولت مردمی آن را سرلوحه خود می‌داند ولایت‌مداری است.

او تاکید کرد: مقام معظم رهبری نقشه راه پیش رو را هم برای مردمی که باید دست به انتخاب بزنند و هم برای مجریان انتخابات مشخص کرده‌اند و ما نیز در همان مسیر گام برخواهیم داشت.
مهاجر با بیان اینکه ستاد انتخابات از ۶ خرداد با رمز یا علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام آغاز به کار کرد تا بستر انتخابات را فراهم کنیم افزود: اصل بی‌طرفی برای مجریان انتخابات مورد توجه ماست و هرگز نباید سلایق سیاسی در وظیفه‌ای که به دوش داریم تأثیر گذار باشد.

او تعامل با هیئت نظارت برای اجرای بهتر قانون را هم ضروری دانست و از عوامل برگزاری انتخابات خواست نسبت به مشارکت افزایی و تشویق مردم برای حضور در انتخابات برنامه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.