برگزاری مراسم جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در خوزستان

مسئول امور روحانیون سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اهمیت فرزندآوری گفت: خداوند تضمین کرده که رزق هر کودک را می‌رساند، لذا به این موضوع توجه شود.

حجت الاسلام بازیار مسئول امور روحانیون سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت زهرا(س) که به میزبانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان برای تجلیل از افراد متاهل سپاه خوزستان که طی یکسال گذشته ازدواج کردند و فرزندآوری داشتند، گفت: این برنامه در سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) برگزار شد و از بانوانی که طی یکسال گذشته هم ازدواج کردند و هم فرزندآوری داشتند، تجلیل شد.

او با بیان اینکه در این برنامه نکاتی نیز در رابطه با استحکام و اهمیت خانواده بیان شد، افزود: در خصوص تربیت فرزند نیز مسایلی مطرح شد و انتظار می‌رود مردم با توجه به دغدغه رهبر انقلاب در خصوص ازدواج و فرزند آوری کوشا باشند ضمن آنکه هم فرماندهی سپاه خوزستان و هم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان پیگیر این موضوع هستند.

حجت الاسلام بازیار بیان کرد: در خصوص ازدواج جوانان باید خداوند و سخن پیامبر و اهل بیت را در نظر قرار داد تا از سطح توقعات کاسته شود و بتوان زندگی را با محبت شروع کرد که سرچشمه همه خوبی‌های زندگی مشترک خواهد شد و ما را به تعالی می‌رساند.

مسئول امور روحانیون سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان همچنین در خصوص فرزندآوری اظهار داشت: خداوند تضمین کرده که من رزق فرزندان را می‌رسانم بنابراین اهمیت دارد که ما به خداوند ایمان داشته باشیم و در زمینه فرزندآوربه همت معاونت روابط عمومی وتبلیغات سپاه حضرت ولی عصر(عج) جهت کارکنان پایور خواهر صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.