در راستای گرامیداشت هفته ازدواج، یک سری کامل جهیزیه، سفر مشهد مقدس و مبلغ ۱۵ میلیون ریال به زوج های با مهریه ۱۴ سکه اهدا خواهد شد.

در راستای گرامیداشت هفته ازدواج، نشست برون بخشی هماهنگی و برنامه ریزی هفته ازدواج با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان با حضور روسای ادارات شهرستان فراشبند، برگزار شد.

سمیه رضا نژاد روز شمار هفته ازدواج و اولویت بندی برنامه‌های این هفته، اجرای آن‌ها را نیازمند تعامل، همکاری بین بخشی و هماهنگی ادارات شهرستان عنوان کرد.

او گفت: تشویق جوانان و تسهیل ازدواج موفق و آسان، لازمه مشارکت نیک اندیشان و بسترسازی از سوی رسانه‌ها در فضای مجازی با کمک دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

کارشناس سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس شبکه فراشبند گفت: حمایت از زوج‌هایی که در آستانه ازدواج هستند با اهدای جهیزیه، کمک‌های نقدی و غیر نقدی از طریق سازمان‌های مردم نهاد، نیک اندیشان و ادارات مرتبط، فرهنگ سازی برای ازدواج آسان، برنامه ریزی برای حذف رسم و رسوم‌های دست و پا گیر، خودداری از جهیزیه‌های سنگین و مراسم‌های اضافه در امر ازدواج از اهداف مهم ستاد گرامیداشت برنامه‌های هفته ازدواج و رسالت ارگان‌های مرتبط در راستای ترویج ازدواج آسان در جامعه محسوب می‌شود.

او، اهدای سری کامل جهیزیه، سفر زیارتی به مشهد مقدس و مبلغ پنج میلیون ریال از سوی سپاه پاسداران و همچنین یک عدد کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان به زوج‌های جوانی که مهریه آن‌ها ۱۴ سکه بهار آزادی است، برگزاری همایش مهارت‌های زندگی و جامعه سالم ، برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی همراه با اهدای بیش از ۲۰ کارت هدیه به برندگان، انجام رایگان آزمایش‌های ازدواج برای افراد بی بضاعت در هفته ازدواج با معرفی کمیته امداد و برگزاری کارگاه آموزشی حضوری مهارت‌های ازدواج و همچنین وبینار آموزشی برای جوانان با همکاری اداره ورزش و جوانان را از مهم‌ترین مصوبات این نشست در راستای ترویج ازدواج آسان و تشویق جوانان به ازدواج برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار