نماینده ولی فقیه درگیلان در نشست مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان گفت: مسئولان باید مانند رئیس جمهور شهید در میان مردم و خدمتگزار آنان باشند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان عصر امروز (شنبه ۱۹ خرداد ماه) در نشست مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان گفت: آیت الله رئیسی هیچ کاری را مشکل نمی‌دانست، زیرا مرد میدان بود و به فرموده رهبر معظم انقلاب شیوه جدیدی از مدیریت را در کشور پیاده کرد که امامان جمعه و فرمانداران و سایر مسئولان نیز باید اینگونه باشند.

او افزود: همه مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند و در عین ساده زیستی همه توان خود را برای رفع مشکلات جامعه و مردم به کار بندند.

امام جمعه رشت تصریح کرد: ائمه جمعه و مسئولان باید در میان در روستا‌ها و نقاط مختلف استان حضور یابند و از نزدیک مسائل مردم را دریافته و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

به گفته آیت الله فلاحتی، مردم روستا‌ها و مناطق محروم نیز باید فرصت یابند تا مسئولان را از نزدیک ببینند و مشکلات خود را به طور مستقیم با آنان در میان بگذارند، زیرا انقلاب ما با توده‌های مردم شکل گرفته و با حضور و همراهی آنان ماندگار است و شهید جمهور نیز همین گونه عمل می‌کرد و خود را از مردم جدا نمی‌دید و در میان آنان حضور می‌یافت.

آیت الله فلاحتی همچنین گفت: دولت سیزدهم با تدبیر و اقتدار توانست خدمات شایانی را در این مدت انجام دهد، زیرا ایده و برنامه داشت.

نشست مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان گیلان

ضرورت استفاده مناسب از تریبون‌ها برای جهاد تبیین 

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز در این نشست گفت: باید از تریبون‌هایی که در اختیار داریم برای جهاد تبیین و شناساندن و معرفی بهتر شخصیت امام (ره) و نیز دستاورد‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به نسل جوان بیش از پیش استفاده کنیم.

نشست مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان گیلان

او افزود: مردمی بودن و جهادی کار کردن از شاخص‌های رئیس جمهور شهید بود، اما یکی از بارزترین ویژگی‌های آیت الله رئیسی، ولایتمداری بود و ما نیز به عنوان مدیران دولت مکلفیم که راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.