لزوم زمینه‌سازی برای افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: از همه مناسبت‌های پیش رو برای افزایش مشارکت مردمی و انتخاب اصلح در انتخابات بهره‌برداری شود.

نشست ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت و ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی امروز (شنبه ۱۹ خرداد ماه) در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در این نشست ضمن تبریک اعیاد پیش روی ماه ذیحجه و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان و همچنین شهدای مقاومت به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: خون پاک شهدای انقلاب اسلامی جوشش دارد و سبب اقتدار و اعتلای انقلاب اسلامی می‌شود.

او با بیان اینکه از ۱۰ ذیحجه مقارن با ۲۸ خرداد تا ۲۰ ذیحجه مقارن با ۷ تیر ماه به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است، افزود: این دهه سرشار از سرور و شادی است، زیرا ۲ عید بزرگ قربان و غدیر و همچنین ولادت امام هادی (ع) و امام کاظم (ع) در آن واقع شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به ظرفیت مناسب مساجد، بقاع متبرکه استان و پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب شهر رشت برای برگزاری مراسم و بزرگداشت مناسبت‌ها اشاره و تصریح کرد: از ظرفیت این اماکن برای برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت نهایت بهره‌برداری انجام شود.

حجت الاسلام اشجری همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر امسال گفت: از همه مناسبت‌های پیش رو برای زمینه‌سازی افزایش مشارکت مردمی و انتخاب اصلح بهره‌برداری شود.

او به همزمانی دهه امامت و ولایت با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و افزود: ۶ تا ۱۲ تیر ماه به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، کارنامه سیاه شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار آغشته به خون انسان‌های بی‌گناه در سراسر جهان است.

حجت الاسلام اشجری تصیح کرد: جنایات رژیم نامشروع و دژخیم صهیونیستی در فلسطین با حمایت آمریکای جنایتکار استمرار دارد.

او همچنین با بیان اینکه جنایات آمریکای خونخوار در پوشش دفاع از حقوق بشر انجام می‌شود، گفت: دخالت‌ها، تهدیدها، تحریم‌ها، فتنه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی نتوانسته است مردم ایران را قدمی از راه امام (ره) باز دارد.

ضرورت تبیین شخصیت ۵ شهید گیلانی حادثه تروریستی ۷ تیر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه نام شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان تا ابد بر تارک تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد، تصریح کرد: شخصیت ۵ شهید گیلانی حادثه تروریستی ۷ تیر (دکتر حسن عضدی، سیف‌الله عبدالکریمی، محمدصادق اسلامی، جواد سرافراز و عباس شاهوی) برای نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

حجت الاسلام اشجری از برگزاری مراسم محوری بزرگداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و همچنین چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش خبر داد و گفت: این مراسم صبح روز پنجشنبه ۷ تیر در مصلای امام خمینی (ره) شهر رشت برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.