فرماندار شهرستان چرداول:

۵۹ شعبه اخذ رأی برای انتخابات هشتم تیر در چرداول پیش‌بینی شده است

فرماندار شهرستان چرداول با بیان اینکه ۵۹ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان پیش‌بینی شده است، گفت: تمهیدات و مقدمات برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده است.

علی محمدی فرماندار شهرستان چرداول در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه شهرستان چرداول، با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی اصلح در تراز انقلاب اسلامی از موضوعات مهم انتخابات هشتم تیر است، گفت: مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت از جمله مولفه‌ها و شاخص‌های مد نظر رهبری معظم انقلاب است که به طور قطع با همت همه مردم و مسئولان در هشتم تیر محقق خواهد شد.

فرماندار چرداول با تاکید بر اینکه هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بر انتخابات در بخش‌های مرکزی، آسمان‌آباد، شباب و زاگرس از توابع این شهرستان تعیین شده‌اند، گفت: برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری،۵۹ شعبه اخذ رأی به صورت ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

محمدی گفت: شهادت رئیس جمهور فقید و محبوب گرچه ضایعه‌ای بسیار سخت است، اما شهید آیت الله رئیسی همواره بر خدمت‌رسانی به مردم به ویژه مناطق محروم و کمتربرخوردار تاکید داشتند.

وی بیان کرد: با شروع فعالیت دولت سیزدهم و با نگرش و رفتار این شهید والامقام و عزم ایشان برای خدمت رسانی به مردم، بارقه‌های امید برای جوانان و اقشار مختلف مردم روشن شد و به امید خداوند متعال، این راه روشن همچنان با وجود همه هجمه‌های دشمنان برای مایوس کردن مردم، ادامه خواهد داشت.

در این مراسم که با حضور سردار کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان برگزاری شد، سرهنگ محمود احمد آقایی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان چرداول منصوب و از خدمات سرهنگ فرهاد امینی قدردانی شد.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.