تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را در اولین روز هفته بعد از تعطیلات تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور گفت: از صبح امروز در مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده کلرد، ترافیک نیمه سنگینی مشاهده می‌شود. 

وی افزود: همچنین ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده شیرگاه و محدوده دماوند نیز نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در سایر محور‌های شمالی مانند محور‌های چالوس، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت، تردد روان است و هیچگونه بارش بارانی گزارش نشده است. 

شیرانی در پاسخ به این پرسش که وضعیت ترافیکی سایر جاده‌های کشور چگونه است؛ گفت: در آزادراه قزوین – کرج و کرج– تهران حدفاصل حسین آباد تا پل کلاک در اکثر مقاطع ترافیک نیمه سنگین است. 

وی افزود: ترافیک پرحجم در آزادراه تهران– کرج و کرج – قزوین محدوده پارک جنگلی چیتگر و حدفاصل گلدشت تا پل کردان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار