رئیس ستاد انتخابات گلستان در جمع دست اندرکاران انتخابات در شهرستان گمیشان بر رعایت اصل بی‌طرفی مجریان انتخابات تاکید کرد.

سیدعلی مهاجر گفت: مانند رئیس‌جمهور شهید، کار را برای رضای خدا انجام می‌دهیم و فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب و خود را سرباز ولی فقیه می‌دانیم.

مهاجر ادامه داد: انتخابات، مهم، سرنوت ساز و آبروی نظام است و همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند؛ "انتخابات صحنه عزت و حماسه است" از این رو وظیفه ما بسیار مهم و حساس است.

وی افزود: انجام قانون را فراتر از وظیفه، تکلیف شرعی و با این نگاه، اصل بی‌طرفی و امانت داری را اولویت و اقدامات له یا علیه را خیانت می‌دانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: در زمان انتخابات باید مراقبت نمایید که از این جدال‌ها دور باشید و متاثر نشوید.

مهاجر افزود: مبنا برای تعیین شعب اخذ رای همان شعب قبلی است، اما لازم است محاسن و معایب شعب اخذ رأی در انتخابات گذشته مرور شود.

وی تاکید کرد: در انتخاب اعضای شعب معیار توانایی و انگیزه بالای افراد باشد، از سرمایه تجربی انتخابات گذشته بهترین استفاده را داشته باشید.

رئیس ستاد انتخابات گلستان اضافه کرد: تلاش کنید شعب، بهترین شکل برای اخذ رای از مردم را داشته باشد، شعبه به شعبه بررسی و نواقص را احصا و برای رفع آن اقدام کنید.

مهاجر ادامه داد: با توجه به فصل گرما نسبت به سیستم سرمایشی در شعب تدبیر لازم را داشته باشید، همه امکانات دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری بهتر انتخابات در اختیار شما قرار دارد، از آن استفاده کنید.

وی با بیان اینکه برای مجریان انتخابات، پیروز انتخابات اهمیت ندارد، افزود: وظیفه ما به‌عنوان مجری، فراهم کردن بهترین شرایط برای انتخاب توسط مردم است. به موفقیت و کسب رتبه‌های برتر کشوری در انتخابات گذشته غره نمی‌شویم و ماموریت پیش رو را با حساسیت و جدیت بیشتر پی‌گیری خواهیم کرد. نسبت به مشارکت افزایی و جهاد تبیین در عین رعایت بی‌طرفی اقدام کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.