مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: حوادث و معادلات عالم به نفع حکومت عدل الهی و جبهه حق در حال رقم خوردن است.

حجت الاسلام سالاری مکی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت که به همت اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی در جوار مزار شهدای بیرجند برگزار شد، با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: این بزرگواران بهترین و والاترین الگو‌های زندگی و رفتاری هستند که قرآن کریم در سوره‌هایی، چون سوره انسان به ما معرفی کرده است.

او افزود: مناسبت‌های متعددی در ماه ذی الحجه داریم که یکی از مهمترین آنها عید سعید غدیر خم است.

حجت الاسلام سالاری مکی با اشاره به اینکه در روایات از عید سعید غدیر خم به نام‌های یوم التبسم و یوم الطعام نام برده شده است، بیان کرد: در این روز بر تبسم داشتن و اطعام دادن تأکید شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: ما در این دنیا برای امتحان دادن و آزمایش شدن آمده ایم و این موضوع یکی از تأکیدات آیات نورانی قرآن کریم است.

او تصریح کرد: طبق گفته امام علی (ع) نباید از فتنه‌ها و آزمایش‌ها بترسیم و از خدا بخواهیم که ما را دچار فتنه نکند بلکه باید از خداوند طلب سرفراز بیرون آمدن از آزمایش‌ها به ویژه در آخرالزمان را داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام سالاری مکی اظهار کرد: هر چه سیر آزمایش‌ها و فتنه‌ها حرکت کند، انسان آخرالزمان با ایمان کامل‌تر و چشم بصیرتر محضر خداوند و حجت بن حسن (عج) را درک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در همین آزمایش‌ها انسان‌ها و مؤمنان غربال می‌شوند عنوان کرد: همین شرایط سخت آخر الزمان زمینه رشد انسان را فراهم می‌کند و در همین شرایط باید منتظر ۳۱۳ نفر یار امام زمان (عج) باشیم.

او گفت: تا آتشی نباشد و ابراهیم در آتش نیفتد، حقانیت ابراهیم خلیل روشن نمی‌شد و همین سختی‌ها درستی جبهه حق را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام سالاری مکی با اشاره به منش شهید جمهور، شهید آیت الله رئیسی بیان کرد: این شهید بزرگوار در سخنان خود تأکید داشتند که یکی از راه‌های قرب به خداوند خدمت به مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حوادث و معادلات عالم به نفع حکومت عدل الهی در حال رقم خوردن است، ادامه داد: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی یک افتخار است و باید ویژه‌تر کار و تلاش و ولایتمداری داشته باشیم.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.