هاآرتص: جنگ غزه، تحریم‌ها و هزینه‌های زندگی را برای اسرائیل افزایش داده است

روزنامه عبری هاآرتص در مطلبی نوشت جنگ غزه، تحریم‌ها و هزینه‌های زندگی را برای اسرائیل افزایش داده است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص چاپ سرزمین‌های اشغالی نوشت: دولت اسرائیل پس از گذشت بیش از هشت ماه از جنگ علیه نوار غزه نتوانسته حتی یک موفقیت قابل توجه به دست آورد و بالعکس در برابر مجموعه‌ای از شکست‌ها و صدماتی در عرصه‌های دیپلماسی، اقتصادی و اجتماعی مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، این روزنامه صهیونیستی نوشت: اسرائیل در معرض موج بزرگی از تصمیمات اروپایی قرار دارد که به اقتصاد و جایگاه آن لطمه وارد کرده است، همچنان که در طول جنگ تقریباً هر روز با تصمیمات جدید خارجی روبه روست که به ایده جذابیت اراضی اشغالی برای سرمایه گذاری صدمه وارد کرده است.

هاآرتص تاکید کرد، تحریم‌ها گسترش یافته و پیامد‌های منفی بلند مدتی برای هزینه‌های زندگی و قدرت رقابت در اراضی اشغالی داشته است، علاوه بر آنکه اسرائیل عملاً شاهد افزایش قیمت‌ها در ماه‌های اخیر به عنوان یکی از تاثیرات جنگ غزه بوده است.

 حملات وحشیانه و خلاف موازین انسانی و قوانین بین المللی از سوی رژیم صهیونیستی به غزه موجب اعتراضات گسترده افکار عمومی، نهاد‌های مدنی و سازمان‌های بین المللی شده است و سازمان ملل متحد نیز واکنش‌های شدیدی داشته که بطوری که برخی سازمان‌ها و نهاد‌های بین المللی از جمله سازمان ملل و دبیر کل آن خواستار برخورد با اسرائیل شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
هاآرتص چشم بسته آروغ زده!!!!
در هر کشوری جنگ اتفاق بیفتد سه پدیده غیرقابل اجتناب است:
1- تورم 2- فساد و فحشاء در همه اشکال آن و 3- افسردگی عمومی

تازه حمایت‌های مادی و معنوی و بی‌حد و حصر امریکا این کشور را سرپا نگه داشته است. اگر امریکا و لابی یهود نبود آنوقت باید حال و روز اسرائیل و اسرائیلی رو میدیدید!!!!!
آخرین اخبار