شهرک‌نشینان صهیونیست با حمله به یک روستا در کرانه باختری، اقدام به آتش زدن دارایی‌های روستاییان کردند.

گرچه توحش رژیم صهیونیستی اکنون متمرکز بر نوار غزه و نسل کشی فلسطینیان در این باریکه است، اما کرانه باختری به دلیل حضور ۷۰۰ هزار صهیونیستی ساکن در شهرک ها، به مکانی برای عقده گشایی شهرک نشینان علیه غیرنظامیان فلسطینی در سایه حمایت نظامیان صهیونیست تبدیل شده است. 

به گزارش الجزیره، مقامات محلی از آتش زدن یک روستا به دست شهرک نشینان صهیونیست خبر دادند. 

هانی عدی، رئیس شورای شهر قسرا در کرانه باختری اعلام کرد: شهرک نشینان صهیونیست با حمله به یک روستا اقدام به آتش زدن آن کردند که طی این اقدام خرابکارانه ۳ غیرنظامی فلسطینی مجروح شدند. 

وی با اشاره به توحش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست علیه فلسطینیان خاطر نشان کرد: شهرک نشینان با حمله به خانه‌های مردم، انبار‌های آنها را به آتش کشیده و درختان باغ‌ها را نابود کردند. در این حادثه ۳ فلسطینی زخمی شدند که جراحت ۲ تن از آنها به ضرب گلوله جنگی بود.

ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس حمله شهرک نشینان صهیونیست به روستای فلسطینیان در کرانه باختری را تایید و از به آتش کشیده شدن دارایی غیرنظامیان خبر داد. مقامات صهیونیست از وجود منازعه میان شهرک نشینان و فلسطینیان خبر داده و بر تلاش این رژیم برای آرام کردن جو ملتهب موجود تاکید کرد. 

نهاد‌های بین الملل و سازمان‌های بشردوستانه بار‌ها نسبت به توحش شهرک نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری در سایه حمایت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی انتقاد کرده اند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
بابا یکی نیست بزنه این وحشی ها رو بترکونه و از صفحه روزگار محو کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
بابا اینا دیگه کی هستند؟؟؟؟ چقدر هارند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۱:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
خدا محمود عباس لعنت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
اینها تروریستها ی آیتده درحال آموزشند شهروند معمولی نیستند اینها بچه پولدارهایی هستند که برای آزادی نامحدود دلارهای هنگفتی به جیب نتانیاهو وبایدن واریز میکنند اینها همگی بچه پولدارهای غربی هستند
آخرین اخبار