ادامه راه رئیس جمهور با شرکت مردم در انتخابات

امام جمعه موقت اراک گفت: بعضی در زمان حیات رئیس جمهور او آزردند و خدماتش را هم انکار کردند، اما مردم در تشییع و قدرشناسی از خدمات او سنگ تمام گذاشتند.

خطیب جمعه امروز اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر گفت: رئیس جمهور شهید برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناخت و شجاعانه در عرصه بین المللی حضور داشت.
حجت الاسلام حسینی پور افزود: این رئیس جمهور شاخص‌های رئیس جمهور آینده را تعیین کرد و مردم هم با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی بار دیگر در مسیر انقلاب قدم برمی‌دارند.
او در قسمت دیگری از سخنان خود مسئله فلسطین را مهم و جهانی خواند و از نقش بر آب شدن توطئه‌های آمریکا و اسرائیل در ایجاد نظم نوین جهانی و تسلط بر کشور جهان اسلام گفت.
امام جمعه موقت اراک افزود: طوفان الأقصی معادلات جهانی استکبار را بهم زد و از قلب اروپا تا آمریکا برای دانشجو، دانش آموز، اساتید علم سیاست و مفسران بزرگ جهانی ماهیت رژیم کودک کش اسرائیل آشکار شد.
حجت الاسلام حسینی پور به سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) هم اشاره کرد و از جوانان خواست در امر ازدواج غفلت نکنند و ساده زیستی اهل بیت علیهم السلام را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.