اعضای شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در گلستان معرفی شدند

اعضای شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی گلستان در سومین جلسه شورای اداری گلستان معرفی شدند.

در سومین جلسه شورای اداری استان، حسن بیارجمندی به عنوان عضو و دبیر شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی استان گلستان معرفی شد.

همچنین مهدی چهکندی و علی‌محمد ملکان از دیگر اعضای هیات پیگیری اجرای قانون اساسی استان گلستان بودند که احکام خود را در این جلسه دریافت کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان در این جلسه گفت: رییس جمهور شهید هیچ‌گاه به قانون اساسی نگاه تشریفاتی نداشت و برای نخستین بار در دولت مردمی، خانه ملی قانون اساسی ایجاد شد تا با گرد هم آمدن نخبگان، برای اجرای قانون اساسی طراحی داشته باشند.

حاجی‌گلدی کر در ادامه با اشاره به تغییر ساعت کار دستگاه‌های اجرایی گفت: رعایت ساعات کاری براساس مصوبه هیات وزیران در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی به ارتقای وضعیت آب و برق گلستان در دولت سیزدهم اشاره کرد و توضیح داد: در سال ۱۴۰۰، وضعیت برق استان گلستان در بخش خانگی و صنعت بحرانی بود و در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با تلاش دولت سیزدهم، وضعیت برق استان بهبود یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان بر ضرورت مدیریت مصرف آب با توجه به گرمای هوا تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به پرداخت قبوض مصرف آب، برق و گاز دستگاه اجرایی خود اهتمام داشته باشند.

کر گفت: گلستانی‌ها در پی شهادت آیت‌الله رییسی، در مرکز استان گلستان و شهرستان‌ها مراسم‌های بزرگداشت شهدای خدمت را برگزار کردند تا بتوانند گوشه‌ای از تلاش‌های شهید جمهور را جبران کنند.
وی ادامه داد: رئیس جمهور مظلومانه خدمت کرد و همه مدیران با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در تبیین عملکرد دولت سیزدهم باید اهتمام داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان از شهرداران خواست نسبت به سیمای شهری حساسیت بیشتری به خرج دهند و ساماندهی تابلو‌های شهری را در دستور کار قرار دهند و افرود: برخی از تابلو‌ها نیاز به طراحی دارند که می‌طلبد شهرداری‌ها در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

پیگیری مصوبات شورای اداری در سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ از دیگر موضوعاتی بود که معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان در این جلسه مطرح کرد و از مدیران گلستانی خواست نسبت به پیگیری و اجرای مصوبات بر زمین‌مانده اقدام کنند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.