شناسايي ودستگيري يک کلاهبردار حرفه اي در هرمزگان

با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس اگاهی استان یک کلاهبردار جاعل با قریب به ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شد.

 سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت : در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از وی با وعده پرداخت سود مشارکت مالی در قالب واردات میوه خارجی توسط یک کلاهبردار و متواری شدن آن، پیگیری موضوع ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه انجام شده توسط ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی هرمزگان مشخص شد که متهم با ترفند‌ها و مانور‌های متقلبانه ضمن جعل عنوان و معرفی خود به عنوان یکی از فعالان واردات میوه‌های خارجی، با وعده پرداخت سود حاصل از مشارکت مالی از شاکیه مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال دریافت کرده و سپس به تدریج ارتباط تلفنی خود را با مالباخته قطع و به مکان نامعلومی متواری شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با انجام تحقیقات تکمیلی و میدانی مشخص شد فرد کلاهبردار با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در امر خرید و فروش احشام و قاچاق آنها به کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس فعالیت دارد که با اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اختفای متهم در یکی از محلات قدیمی بندرعباس شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

جاویدان افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی انجام شده و در مواجهه با مدارک و مستندات موجود، لب به اعتراف گشوده و به جرم ارتکابی معترف شد که با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار تامین قضایی صادره روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:

جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان بله      جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان ایتا     جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان روبیکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.