ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آوج به یاد رئیس‌جمهور شهید افتتاح شد.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در مراسم افتتاح ستاد انتظامی شهرستان آوج گفت: گستردگی و پهناوری آوج موجب شد که برای آن ستادی را به‌صورت مجزا تعریف کنیم، پیش از این شهرستان آوج از نظر نیروی انسانی، تخصیص امکانات و زیرساخت‌ها قابل قبول نبود، با توجه به مکاتباتی که با مرکز انجام شد و با حمایت‌های استاندار و مسئولین شهرستان موفق به راه‌اندازی ستاد انتظامی در این شهرستان شدیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور مردمی و مخلص و همراهان ایشان عنوان کرد: ما در سفری که آیت‌الله رئیسی به استان قزوین داشتند، نواقص و کمبودات حوزه انتظامی را برای ایشان شرح دادیم، ایشان دستور احصاء نیازمندی‌های استان در این حوزه را دادند که در این لیست، نیازمندی‌های شهرستان آوج و احداث کلانتری جزو اولویت‌ها بود.

وی تأکید کرد: در سفر رئیس جمهور شهید به استان قزوین اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی برای حوزه انتظامی به شهرستان آوج اختصاص پیدا کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه اعتبار تخصیص شده متناسب با بودجه موردنیاز برای احداث این ستاد نبود، استاندار نیز از بخش اعتبارات ۵ درصدی، مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و فرمانده انتظامی فراجا نیز حدود ۴ میلیارد تومان برای این منظور اختصاص دادند.

سردار ابراهیمی اظهار کرد: متأسفانه فراجا در بحث خانه‌های سازمانی دچار عقب‌ماندگی زیادی است، ان‌شاءالله طی سال‌های آتی حدود ۷۰۰ خانه سازمانی در استان علی‌الخصوص در نقاط محروم احداث خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.