با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، عاملان اختلاس ۵۵ میلیارد ریالی شناسایی و دستگیر و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از اعضا هیات مدیر یک شرکت به پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر وقوع یک فقره جرم اختلاس تحت عنوان تحصیل مال از طریق نامشروع، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع با هماهنگی قضائی کلیه اسناد مالی و پرونده‌های داوری اتاق و در بررسی‌های دقیق انجام شده توسط کارشناسان فنی پلیس امنیت اقتصادی همچنین جمع آوری دلایل و مستندات موجود مشخص شد، مدیر عامل شرکت از پول شرکت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال وجه، یکدستگاه خودروی دنا به ارزش ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و یک دستگاه خودروی سانتافه به ارزش ۳۷ میلیارد ریال با همکاری احدی از داوران به هویت معلوم برداشت کرده اند.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: کلیه مدارک و مستندات وقوع این جرم نظیر پرینت حساب، پرینت پیامک متهمان و ... اخذ و ضمیمه پرونده شده، ودر این رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی بر روی این پرونده ادامه دارد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:

جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان بله      جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان ایتا    جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان روبیکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.