فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري يک قاتل فراري در استان خبرداد.

سردار علي اکبر جاويدان فرمانده انتظامي استان هرمزگان گفت: درپي وقوع يک فقره درگيري و نزاع جمعي  منجر به قتل با ضربات چاقو در يکي ازمحلات بندرعباس ،موضوع بصورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

 وي افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي  استان با تشکيل تيمي به محل وقوع حادثه اعزام  و با اقدامات فني و اطلاعاتي و انجام تحقيقات ميداني سه نفر عاملان اصلي درگيري منجر به قتل را شناسايي ودر يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه دستگير کردند.

اين مقام انتظامي گفت : متهمان دستگير شده در بازجويي هاي فني بعمل آمده  صراحتا اقرار کردند فردي بنام رامتين ک با وارد کردن ضربه چاقو به ناحيه گردن مقتول او را به قتل رسانده و متواري شده است.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان افزود :  با توجه به اينکه قاتل بلافاصله بعد از قتل از صحنه متواري و توسط بستگان مخفي شده بود، با تلاش همه جانبه صورت گرفته ، عاملان دخيل در فرار و مخفي شدن قاتل اصلي شامل داماد ، خواهر و خاله قاتل  نيز شناسايي ودر عمليات پليسي ديگر دستگير و بازداشت شدند.

 سردارجاويدان گفت: با همکاري متهمان دستگير شده  مخفيگاه  قاتل اصلي در يکي از محلات بندرعباس شناسايي و ودر يک عمليات غافلگيرانه  دستگير که در بازجويي هاي صورت گرفته صراحتا به قتل مقتول با ضربه چاقو به انگيزه بحث و جدل با مقتول اعتراف کرد که متهم با تشکيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي و با قرار مناسب روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.