سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: ۴۶ هزار و ۹۴ نفر در روز‌های ۱۷ و ۱۸ خرداد، در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی و در سراسر کشور با هم رقابت خواهند کرد.

خلیل اسدی، مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری معاونت سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: صبح روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه، آزمون استخدامی خاص معلولان و عصر همان روز آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود

وی افزود: همچنین آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک کشور و آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور نیز صبح جمعه ۱۸ خردادماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری معاونت سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: آزمون جذب معلولان تحت پوشش بهزیستی کشور برای استخدام ۴۳۳۶ نفر از معلولان تحت پوشش این سازمان، نخستین بار است که در کشور برگزار می‌شود و برای این سهمیه، ۱۲ هزار و ۸۰۹ نفر شامل ۷۱۱۳ نفر مرد و ۵۶۹۶ زن ثبت‌نام کرده‌اند که صبح روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه (فردا) در این آزمون شرکت خواهند داشت.

اسدی ادامه داد: برای آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد که عصر فردا برگزار می‌شود، تعداد ۳۱ هزار و ۴۲۱ سهمیه استخدامی به دستگاه‌های اجرایی اختصاص پیدا کرده است. تعداد داوطلبان این آزمون ۲۱ هزار و ۹۲۰ نفر شامل تعداد ۱۰ هزار و ۵۱۹ نفر مرد و ۱۱ هزار و ۴۰۱ نفر زن هستند.

وی بیان کرد: ۳۰۵ نفر نیز با آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک کشور جذب خواهند شد که در این آزمون ۱۰ هزار و ۳۸۱ نفر ثبت‌نام کرده‌اند. آمار ثبت‌نام نشان می‌دهد که از این تعداد ۵۸۴۰ مرد و ۴۵۴۱ زن هستند. این آزمون صبح روز جمعه، ۱۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری معاونت سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: این سازمان نیز برای جذب ۴۰ نفر، صبح روز جمعه ۱۸ خردادماه آزمون استخدامی در تهران برگزار می‌کند که در این آزمون ۹۸۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند؛ از این تعداد ۶۱۰ نفر مرد و ۳۷۴ نفر زن هستند.

اسدی گفت: مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین نیز که شامل تمامی استان‌های کشور به جز اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی، گلستان و سیستان و بلوچستان است، ۲۵ خردادماه به صورت سراسری برگزار می‌شود. در مجموع برای تعداد ۲۱۸۶ سهمیه این آزمون، تعداد ۲۱ هزار و ۸۴۰ نفر داوطلب شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
تا الان که به۴۸سالگی رسیدم اینقدر اگهی استخدام ندیده بودم !!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۵۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
بقیه ملت آدم نیستن .......
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۱۶:۱۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
چطور این همه استخدامی که میزارن و جذب افراد باعث بار مالی نیست ولی کارکنان شرکتی که دارن کار میکنند و سرکلر هستند فقط باعث بار مالی میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
با سلام موقع ثبت نام طرح زین الدین 2 گزینه تمامی استانها به غیر از آذربایجان شرقی و آن استانها ی که نزدیک امتحان آمده درمتن موقع ثبت نام نبوده و هزینه توکن گرفته شده وکد رهگیری دریافت نشده مشکل را به کدام نهاد باید گفت و پیگیر شد منتظر راهنمایی هستم ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
امیدوارم توی آموزش فنی وحرفه ای استخدامی نداشته باشیم گدا خونه به تمام معنا،با مسئولان نالایق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
آموزش فنی وحرفه ای سازمان خوب ومفیدیه مسئولان به فکر حل مشکلات سازمان ومخصوصا در استانها باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
انصافت رو شکر برای 46هزار نفر 31 هزار نفر خانواده شهدا وجانبازان یعنی حدود بیش از67%پس باقی مردم چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
استخدام کجا بوده / اینا میخوان فقط یه پولی از ملت بابت شرکت در ازمون بگیرن
United States of America
مهدی رستگار
۱۳:۵۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
سلام خسته نباشید.آیا برای امسال ۱۴۰۳برای ایثارگری رسمی شدن در ادارات تصویب کردن باتشکر مارو از نگرانی دربیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
با کارمندی و مفت خوری فقط بودجه و مالیات کشورو هدر میدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
بیست ملیون دلار سهمیه سفر برای زائر کربلا و نجف را تور داخلی گرفته است و مادرم را در مسیر برگشت با اتوبوسی خراب و گرم برگردانده اند و سر لج بازی راننده و تور لیدر با رانندگی و ترمز سفت باعث زمین خوردن و کبود شدن کمر مادرم شده اند و هیچ مردی کاری نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
سلام آزمون معلولین رو آقای رئیسی گذاشتن خدا رحمتشون کنه دلمون تنگ شد براش ولی کاش ظرفیت معلولین هم حداقل8000نفرمیکردن یا اون ظرفیت های خالی آزمون فرزندان شهدا رو یمقدارش رو میدادین معلولین به خدا گناه دارن.......شهید جمهور عزیز چرا زودتر رفتی اخه حالا دیگه کی برامون آزمون معلولین میزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
علما چرا درمقابل افزایش سنوات بازنشستگی سکوت اختیار کردید ولی برای اینکه شنبه تعطیل نباشد سکوت راشکستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
بالای پانزده ساله که ازین پروژه به اون پروژه کار میکنم الانم بیکار شدم امسال من باید چیکار کنیم
آخرین اخبار