آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی دبیری و هنر آموز وزارت آموزش و پرورش در یزد

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد، از برگزاری آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی دبیری و هنر آموز وزارت آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور در یزد خبر داد.

عرب خردمند معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزدگفت: آزمون  استخدامی ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز وزارت آموزش و پرورش صبح روز جمعه ۲۸ اردی بهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۵ حوزه امتحانی در استان یزد برگزار می‌شود. 

وی افزود: آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز وزارت آموزش و پرورش در حوزه‌های شهرستان‌های اردکان، میبد، و حوزه محل‌های دانشگاه یزد، دانشگاه علم و هنر و دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید صدوقی یزد برگزار خواهد شد. 

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد گفت: در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز در استان یزد در مجموع ۵ هزار و ۴۰۰ نفرثبت نام کرده‌اند که ۷۹ درصد زن و ۲۱ درصد مرد هستند. 

عرب خردمند بیان داشت: این آزمون زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد و در استان‌ها نظارت بر این آزمون از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار