در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بستن سایت‌ها، خطر روانشناس نماها را از بین نبرد

رئیس سازمان روان شناسی و مشاوره گفت: با بستن سایت های غیر مجاز مشاوره روان شناسی کار به خوبی انجام نشده و سوء استفاده کنندگان به‌دنبال راه اندازی سایت های جدید خواهند بود.

علی فتحی آشتیانی رئیس سازمان روان شناسی و مشاوره گفت: معتقدم که با برنامه ریزی های منظم  باید سطح آگاهی جامعه و سواد سلامت روان مردم را ارتقا ببخشیم.

وی ادامه داد:اگر افراد دچار مشکلات روانی شوند با ارتقای آگاهی تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگرفته و سراغ روان شناسان دارای پروانه و واجد شرایط خواهند رفت.

رئیس سازمان روان شناسی و مشاوره تاکید کرد: برخی از افراد تحت تاثیر شبکه های مجازی قرار گرفته و سراغ آنها می روند و این موضوع سبب شده تا سلامت روانشان به دلیل توصیه های اشتباه تحت تاثیر قرار گرفته و سبب اختلال در سلامت روان این افراد شود. 

فتحی آشتیانی  ادامه داد: باید فرهنگ سازی در این خصوص انجام شود و با بستن سایت های غیر مجاز مشاوره روان شناسی کار به خوبی انجام نشده و سوءاستفاده کنندگان به‌دنبال راه اندازی سایت های جدید خواهند بود.

وی بیان کرد:اسامی افراد روان شناس نما در دوره های گذشته در سایت سازمان روان شناسی گذاشته شده بود که این کار پیامد خوبی در بر نداشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
لطفا آمار شفافی از میزان مالیات روانشناسها ارایه کنید