رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:در ۲ ماهه گذشته ۴۹ هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده است.

آیدین مرادی در بازدید از شرکت حمل ونقل کالا با بیان اینکه این میزان کالا توسط ۱۲ شکت حمل ونقل جابجا شده افزود:در مدت یاد شده بیش از ۸ هزار برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده است.

 او با اشاره به اینکه در این مدت ۱۸ هزار و ۵۸۵ نفر مسافر توسط ۲۲ دستگاه اتوبوس و ۵۶ دستگاه سواری از شهرستان پارس آباد جابجا شده تصریح کرد: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۳ هزار سفر انجام شده است.

 رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد حفاظت و صیانت از حریم راه را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت:با حضور ۳۶۰ مورد گشت راهداری در حریم تاکنون از ۱۵ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری شده، ۱۲ مورد دکه‌های غیرمجاز جمع آوری، ۳۸ مورد تابلو‌های تبلیغاتی و علائم فرسوده و معیوب برچیده شده و ۱۶۰ کیلومتر از حریم راه آزاد سازی شده است.

مرادی در دو ماهه گذشته لکه گیری بیش از ۴ هزار متر مربع از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی را در شهرستان پارس آباد یادآور شدو اظهار کرد:در مدت یاد شده بیش از ۱۸ هزار متر مربع از محور‌های مواصلاتی این شهرستان روکش آسفالت شده است.

 او در این مدت از تسطیح و موج گیری ۳۸ کیلومتر از راه‌های روستایی و مرزی شهرستان پارس آباد خبرداد و خاطرنشان شد:در ۲ ماهه گذشته راهداران ۲ ونیم کیلومتر از شانه راه و اصلاح افتادگی شانه را با شن ریزی تسطیح کرده و ۱ کیلومتر از راه‌های روستایی را شن ریزی کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در جهت آگاهی دهی به رانندگان تهیه، نصب و تعمیر ۱۲ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی را در راه‌های شهرستان پارس آباد یادآور شدو افزود:در مدت یاد شده ۱۱۰ عدد علائم ایمنی نیز نصب شده است.

مرادی رنگ آمیزی ۹۵ مورد ازپایه تابلو علائم و پایه چراغ چشمک زن، نصب و تعمیر ۱۹۴ شاخه گاردریل، تعریض ۷ مورد ازآبرو‌های موجود، رنگ آمیزی ۲۹ عدد از سرعت کاهها، شستشویی ۶۲۰ عدد از تابلو و علائم راه‌های اصلی، شستشوی ۱۶ مورد ازحفاظ‌ها و نرده پل‌ها و تنقیه و پاکسازی ۱۲۵ دستگاه ازدهانه پل را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۲ ماهه گذشته برشمرد.

او در مدت یاد شده به آشکار سازی ۴۲۰ مورد از پلهاونقاط پربرخورد با دپو مصالح اشاره کرد و ادامه داد:راهداران در این مدت از هزار و ۹۰۰ متر طول روشنایی در این شهرستان نگهداری کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.