مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ظرف ۴۸ ساعت آینده چند دستگاه ترانس جدید برق در چابهار وارد مدار یا تعویض خواهد شد و امیدواریم با نصب ۵۰ ترانس جدید نیز بتوانیم خاموشی ها را به کمترین حد ممکن برسانیم.

محمد رییسی اظهار کرد: از پیگیری‌های فرماندار چابهار برای حل مشکل خاموشی‌ها در چابهار تشکر می شود، حسب دستور استاندار تیم‌های عملیاتی توزیع برق استان در چابهار مستقر و تا رفع خاموشی‌ها در این منطقه خواهند بود.

وی با بیان اینکه بهینه مصرف کردن به معنای کم مصرف کردن نیست، افزود: اصلاح شبکه سیمی به کابل خود گردان یکی دیگر از اقدامات بسیار خوب برای برقراری برق پایدار در منطقه است که در حال انجام است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار نیز گفت: گذر از پیک مصرف برق در چابهار نیازمند مشارکت همگانی است و تارفع کامل خاموشی‌ها تیم‌های توزیع برق استان در چابهار مستقر خواهند بود که این جای تشکر دارد.

جواد سپاهی افزود: ضمن تشکر از همراهی مدیر عامل توزیع برق استان باید عنوان کنم که به دلیل بالابودن دما و رطوبت بیش از اندازه و فرسودگی کابل‌ها و اضافه‌بار روی ترانس‌ها باعث خاموشی‌ها در روزهای گذشته بودیم اما تا رفع کامل این دغدغه مردم، تیم‌های فنی در چابهار مستقر خواهند بود.

وی گفت: با همراهی مدیر عامل توزیع برق استان، مدیر توزیع برق شهرستان و تعدادی از کارشناسان فنی، از فعالیت‌های تعویض سیم‌ها به کابل خودنگهدار، تعویض ترانس‌ها در بلوار توحید بازدید صورت گرفت که کارها بخوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: برگزاری دوجلسه ستاد بحران یکی دیگر از اقدامات مثبت در این حوزه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار