فرماندار شهرستان آذرشهر گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به توانمند سازی، رفع محرومیت در حوزه‌های زیرساختی، عمرانی و اقتصادی مناطق روستایی دارد.

شمسعلی محمودیان در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان آذرشهر با بیان اینکه در آستانه انتخابات حساس و سرنوشت ساز قرار داریم، تصریح کردوگفت: دهیاران و شورا‌های اسلامی با تبیین شرایط حساس کنونی و اطلاع رسانی عملمرد دولت و نظام مقدس حمهوری اسلامی، شرایط و بستر لازم برای حضور حداکثری مرد در انتخابات آتی را فراهم نمایند. 

مهدی نصیری بخشدار مرکزی شهرستان آذرشهر نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت توانمندسازی دهیاری‌ها گفت: باید با مشارکت، همفکری و استفاده از ظرفیت و توانمندی روستاها، در جهت ایجاد منابع درآمدی پایدار برای دهیاری‌ها تلاش کنیم.

وی افزود: با توجه به حمایت دولت از توسعه روستایی، از دهیاران انتظار داریم با تشکیل تعاونی‌ها و ایجاد کارگاه‌های کوچک تولیدی در دهستان‌های این شهرستان زمینه را برای مشارکت بیش از پیش روستاییان در توسعه مناطق روستایی فراهم کنند.

وی در پایان افزود: دهیاران و روسای شورا‌های اسلامی روستا در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در روستا‌ها برای حضور در انتخابات نقش مهم و برجسته دارند که باید آن را ایفا کنند.

برچسب ها: دهیاران ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.