معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای استان کرمان گفت: مشکلات سیستم فاضلاب در شهرک الغدیر کرمان صحت ندارد و این موضوع دور از واقعیت است.

عباس سلطانی نژاد در خصوص پیگیری شهروند خبرنگار ما در خصوص جاری شدن فاضلاب در معابر شهرک الغدیر کرمان، این موضوع را دور از واقعیت دانست و گفت: حتی پیش از اجرای طرح فاضلاب، سطح آب در شهرک الغدیر کرمان بالا نبوده و در این منطقه هیچ گاه مشکلی در این خصوص وجود نداشته است.

وی افزود: کار دفع فاضلاب بهداشتی در این منطقه به وسیله چا‌های جذبی و سپتیک که با تلاش سازنده ‌های ساختمان احداث شده است، انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید:


سلطانی نژاد تصریح کرد: در بازدید‌های میدانی همکاران آبفا و یا گزارشات تلفنی شهروندان، تاکنون مشکلی مبنی بر جاری شدن فاضلاب در معابر گزارش نشده و این موضوع دور از واقعیت است.

تا پایان سال ۱۴۰۴، شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر کرمان به بهره برداری می‌رسد 

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای استان کرمان بیان داشت: در منطقه الغدیر سطح آب‌های زیرزمینی بالا نیست که برای مردم مشکل ایجاد کند و از سوی دیگر تا پایان سال ۱۴۰۴ تمام مناطق شهر کرمان به شبکه فاضلاب متصل می‌شوند.

 سلطانی نژاد افزود: شهروند خبرنگار مذکور در صورت مشاهده رهاسازی فاضلاب ساختمان در محل عمومی باید این مورد را به سامانه ۱۳۷ شهرداری گزارش کند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۸:۲۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
در بلوار جمهوری اسلامی بین کوچه ۳۳ و ۳۵ الان یکماهه که فاضلاب ساختمان رها شده به شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی اطلاع دادیم هیچ اقدامی صورت نگرفته
آخرین اخبار