رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با بیان اینکه اقتدار امروز نظام را مدیون ایثارگری های شهدا هستیم، گفت: تا زمانی که در مسیر شهدا گام بر می داریم خدشه ای به نظام وارد نمی شود.

سردار عباس بایرامی در مراسم یادواره سه تن از شهدای والا مقام روستاهای باغدشت و گاو ماست بخش کلاچای با تاکید بر این مطلب که عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا است، اظهار کرد: مادامی که در راه و مسیر شهدا قدم بر می‌داریم به این نظام خدشه‌ای وارد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه شهدای باغدشت و گاوماست به خاطر حفظ و صیانت از دین و نظام خود را در بدترین شرایط سخت آب و هوایی قرار دادند و اجازه ندادند به این ارزش‌ها صدمه‌ای وارد شود، افزود: سیره، منش و روش شهدا همراه با اخلاص و عشق به خداوند متعال بود.

وی نگاه تکلیف مدارانه نسبت به دین و اسلام را از مهمترین اهداف شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در چنین شرایطی بر همه ما تکلیف است که راه شهدا را که همان عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی است ادامه دهیم.

سردار بایرامی تعهد ملت به شهدا را تزلزل ناپذیر دانست و تصریح کرد: حضور ملت در یادواره‌های شهدا این پیام را به ما می‌دهد که مردم اجازه نمی‌دهند خون شهدا پایمال شود.

وی با ابراز تأسف شدید از شهادت رئیس جمهور شهید رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد آن را خسران بزرگ برای نظام ذکر کرد و گفت: مطمئناً خدمات ارزنده ایشان در راه خدمت به مردم هرگز از یادها خارج نخواهد شد.

رئیس سازمان ادبیات و نشر دفاع مقدس با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم به کسانی رأی دهند که انگیزه خدمت به مردم داشته باشند.

 

برچسب ها: شهدا ، ریاست جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.