فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: امام راحل یک چهره با دیدگاه‌های فراملی و فراجناحی است و مکتبشان به زمان خاصی تعلق ندارد.

 غلامعلی سهرابی در آئین سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد که با حضور جمعی از مسئولین، بسیجیان و مردم ولایت‌مدار سیب و سوران برگزار شد، بیان کرد: امام راحل یک چهره با دیدگاه‌های فراملی و فراجناحی است و مکتبشان به زمان خاصی تعلق ندارد. امروزه تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان که به دنبال واقعیت در جهان هستند احترام خاصی برای مکتب، شخصیت و اندیشه امام خمینی (ره) قائل هستند چرا که مکتب امام راحل چیزی جز حقیقت ندارد.
 
وی افزود: باید مکتب، اندیشه و دلیل اصلی محبوبیت امام خمینی به‌عنوان یک الگوی کامل سیاسی، اجتماعی و مذهبی به نسل جوان معرفی شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران عنوان کرد: امام خمینی (ره) نامی به بلندای تاریخ آزادی‌خواهی و حق‌طلبی ملت بزرگ ایران اسلامی است. بزرگ‌مردی از سلاله اولیا و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص)، اگرچه ۳۵ سال از رحلت آن مرد خدایی می‌گذرد؛ اما همچنان امواج رهایی‌بخش انقلاب اسلامی در بحر بیکران آزادی‌خواه جهان پرخروش است و پهنه‌ای عظیم از هویت و استقلال‌طلبی و بیداری، ملل آزاده را دربرگرفته است؛ خروشی عظیم که بااراده خداوند و به دست مرشد الهی و آن پیر فرزانه، خمینی کبیر از قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست.
 
وی در پایان گفت: رهبری انقلاب اسلامی در طول سال‌های اخیر هشت شاخص را برای شناسایی کاندیدای اصلح بیان کرده‌اند که مدیریت و کفایت، ایمان، سابقه عملکرد انقلابی و جهادی، عدالت‌خواهی و فسادستیزی، اعتقاد به توانمندی‌های داخل، اعتقاد به جوانان، مردمی‌بودن و امیدواری از جمله آن‌ها است. مروری بر بیانات رهبری انقلاب در این زمینه در دوره‌های قبلی نیز نشان می‌دهد تأکید بر شاخص مدیریت و کفایت، همت جهادی و ایمان از پرتکرارترین شاخص‌های طرح‌شده از سوی ایشان برای شناسایی کاندیدای اصلح بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار