شهرک‌نشینان صهیونیست با یورش به اراضی فلسطینیان اقدام به سرقت دارایی‌های آنها کردند.

گرچه تمرکز اصلی ارتش رژیم صهیونیستی اکنون بر روی نوار غزه معطوف بوده و این رژیم در حال نسل کشی فلسطینیان در این باریکه است، اما شرایط در کرانه باختری نیز بسیار وخیم بوده و شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به طور مستمر در حال آسیب وارد کردن به فلسطینیان در این منطقه هستند. 

به گزارش الجزیره، در جدیدترین اقدامات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان در کرانه باختری، آنها اقدام به دزدیدن دستکم ۱۲۰ گوسفند از روستایان فلسطینی در عین سامیا کردند. 

پیش از این نیز بار‌ها شهرک نشینان صهیونیست با پشتیبانی ارتش این رژیم اقدام به حمله خانه‌های فلسطینیان و دزیدن دارایی‌های آنها کرده بودند. 

براساس گزارش الجزیره، از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر، دستکم ۵۰۲ فلسطینی در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست یا حمله شهرک نشینان کشته شده اند که از این میان ۱۲۴ تن از آنها کودک بوده اند. همچنین ۴ هزار و ۹۵۰ فلسطینی نیز در این حوادث زخمی شده اند. 

توحش شهرک نشینان تاکنون ۴ هزار نفر را در کرانه باختری از خانه و کاشانه خود آواره کرده است. همچنین طی این مدت ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، بیش از ۸ هزار فلسطینی را دستگیر کرده است. 

از هفتم اکتبر تاکنون ارتش صهیونیستی ۶۴۸ ساختمان فلسطینی در کرانه باختری را به دلیل اتهامات مختلف ویران کرده است. 

براساس راهکار دو دولت، دولت آینده فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه تشکیل خواهد شد و شهرک سازی اسراییل در کرانه باختری اشغالگری محسوب می‌شود. آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی بدون اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی تنها با اعمال برخی تحریم‌های محدود علیه شهرک نشینان، به زعم خود در حال حمایت از غیرنظامیان آسیب دیده فلسطینی در کرانه باختری هستند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار