وزیر راه و شهرسازی با ورود به ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم دقایقی پیش با ورود به ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳  ثبت نام کرد.

بذرپاش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سید الشهدای خدمت معتقد بود که میدان خدمت میدان جان فشانی است

 اقدامات رئیس جمهور نباید روی زمین بماند. 

او گفت: در دولت پیشرفت ایران دهداران و بخشداران و... عناصر اصلی خواهند بود و قدرت تصمیم گیری شان بیش از پیش خواهد بود. صندوق ملی مسکن را به صندوق ثروت ملی تبدیل خواهیم کرد.

این داطلب بیان کرد: اقدامات رئیس جمهور شهید روی زمین نخواهد ماند. دولت پیشرفت ایران تمام کننده تمام ناتمام‌های رئیس جمهور شهید خواهد بود.

وی تاکید کرد: امروز تعداد بسیاری از جوانان توانمند در دولت مشغول هستند و به کمک آنها مشکلات را از سر راه برمیداریم. همچنانکه تکمیل پروژه مسکن مهر را برعهده گرفتیم، ایران سرزمین فرصت‌های ترانزیتی است و این را رئیس جمهور شهید به خوبی میدانست.

بذرپاش بیان کرد: شکستن رکورد ترانزیت، پیوستن به بریکس و شانگهای را نباید فراموش کرد. ما به لبخند دشمن اعتماد نداریم و مقتدرانه در عرصه دیپلماسی قدم برمیداریم. مسائل و مشکلات کشور را به خوبی میشناسیم.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد:کشورداری با بگو مگو‌های ملال آور به جایی نخواهد رسید. امکانات کشور نباید معطل بماند وقت کم است و مردم منتظرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید مهدی
۱۷:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
درود بر مرد نیک و محجوب و پرتلاش / خوش آمدی/ نسل ما به افرادی مثل شما نیاز دارد/ جوان ، مومن ، با انرژی،پاک از لحاظ ذهنی و ...
آخرین اخبار