پویش بزرگ «امام وعده‌های صادق» در قم برگزار می‌شود

همزمان با سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، پویش بزرگ «امام وعده‌های صادق» ویژه گروه سنی نوجوان، جوان و بزرگسال در قم برگزار می‌شود.

همزمان با سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام علی بن ابی طالب (علیه السلام) و معاونت فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم، پویش بزرگ «امام وعده‌های صادق» ویژه گروه سنی نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

این مسابقه در دو بخش مسابقه کتابخوانی چهارگزینه‌ای از کتاب اصول هفت گانه امام خمینی (ره) در بیان نورانی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و پویش ارسال فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوع شور و شعور حضور مردم به ویژه نسل جوان در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند جهت دریافت منبع الکترونیک و شرکت در مسابقه کتابخوانی به سامانه کتابخون به نشانی www.ketabkhooon.ir مراجعه کنند و فیلم‌های کوتاه خود را به گروه‌های مرجع فتح قله‌ها که در کانال روشنا قم به نشانی roshanaqom@ معرفی شده است، ارسال کنند.

گفتنی است، آخرین مهلت شرکت در این مسابقه تا ۳۱ خرداد ماه بوده و مراسم اختتامیه ۷ تیرماه همزمان با ولادت امام موسی کاظم (ع) با اهدای جوایز ارزنده به ۳۵ نفر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار