فرماندار زهک گفت: ظرفیت‌های ملی و استانی برای توسعه ورزش شهرستان زهک در سال جدید بکار گرفته می‌شود

دحسن دهمرده فرماندار زهک گفت: سال گذشته ورزشکاران این شهرستان در دو رشته کبدی و فوتسال قهرمان ایران شدند و همچنین در حوزه زیرساخت‌های ورزشی نیز با افتتاح ۹ چمن ورزشی جدید رتبه اول استان و دهم کشوری از حیث سرانه فضای ورزشی را کسب کردیم.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با قدردانی از توجه مسولین شهرستان زهک در خصوص توجه به موضوع ورزش گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با تمام توان در جهت تحقق اهداف طراحی شده در حوزه ورزش این شهرستان تلاش خواهد کرد.

دکتر سرگزی نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: تلاش‌های صورت گرفته در جهت بهبود شاخص‌های ورزشی به ما انگیزه خواهد داد در سطوح ملی برای تحقق مطالبات ورزشکاران تلاش کنیم و انشاالله هم در خصوص اسپانسری تیم‌ها و هم در حوزه تقویت زیرساخت‌ها پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

دکتر شهرکی دیگر نماینده مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی نیز خواستگاه ورزش کبدی را منطقه سیستان عنوان کرد و گفت: باید به بعضی رشته‌ها که زمینه و بستر آن وجود دارد بیشتر توجه شود و ماهم با همکاری هم در زمینه حفظ و بهبود شاخص‌های ورزش سیستان تلاش خواهیم کرد.

برچسب ها: ورزش ، فرمانداری زهک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار