همایش دوی ۱۰۰۰ نفری بانوان در زاهدان برگزار شد

همایش بزرگ دوی همگانی ۱۰۰۰ نفری بانوان با استقبال باشکوه و چشمگیر خانواده‌های ورزش دوست زاهدانی برگزار شد.

  مسابقه بزرگ دوی همگانی تحت عنوان «زاهدان من» ویژه بانوان به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، با حضور بیش از ۱۰۰۰ دختر دوومیدانی کار در زاهدان برگزار شد و روز تاریخی دیگری در ورزش همگانی استان رقم خورد که چشم‌انداز روشنی برای ترویج و توسعه ورزش همگانی در کلانشهر زاهدان خواهد بود.

در این رویداد باشکوه جوایز نفرات برتر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، اعضای شورای اسلامی کلانشهر زاهدان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، رئیس و اعضای هیات‌های ورزش همگانی و دوومیدانی استان و جمعی از مسئولان اهدا شد.

همایش  دوی ۱۰۰۰ نفری بانوان در زاهدان برگزار شد

همایش  دوی ۱۰۰۰ نفری بانوان در زاهدان برگزار شد

همایش  دوی ۱۰۰۰ نفری بانوان در زاهدان برگزار شد

رقابت جذاب و دیدنی دختران و بانوان دوومیدانی کار در مسافتی به طول شش کیلومتر برای کسب مقام برتر و دریافت جوایز نقدی ارزنده فضای پرشور و نشاط در محل دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان ایجاد کرده بود.

جوایز نفر اول تا پنجم این رقابت به ترتیب پنج تا یک میلیون تومان بود؛ همچنین ۱۰ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی نیز به‌صورت قرعه‌کشی به سایر شرکت کنندگان در همایش اهدا شد.

همایش  دوی ۱۰۰۰ نفری بانوان در زاهدان برگزار شد

این رویداد با مشارکت مجموعه استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، سپاه سلمان استان، اداره کل صدا و سیما استان، فرمانداری، اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان، سازمان بسیج ورزشکاران استان و هیات‌های ورزشی همگانی و دوومیدانی استان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار