مدیرکل امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی گفت: اجرای پروژه پل معلق هیر، اقتصاد این شهر و منطقه را بر محور گردشگری استوار کرده است.

نادر زینالی امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه پل معلق و شهر توریستی هیر گفت: اجرای پروژه پل معلق هیر تغییرات محسوسی در این شهر به وجود آورده و پیشرفت منطقه با زمان قبل از اجرای پروژه قابل مقایسه نیست.
مدیرکل امور استان‌ها وزارت میراث فرهنگی افزود: به دلیل این که گردشگران پرشماری هیر را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند نیاز است توسعه زیرساخت‌ها در این منطقه متوازن با رشد گردشگری باشد.
به گفته او، آماده همکاری در توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر هیر هستیم و با همکاری شهرداری مجتمع‌های خدماتی و سرویس بهداشتی در این شهر احداث خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: شهر هیر و منطقه اطراف آن ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و تعریف و تکمیل مسیر گردشگری برای این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.
حسن محمدی ادیب افزود: اقدامات مختلفی در حوزه زیرساخت‌های پل معلق هیر از جمله مسیر دسترسی و روشنایی آن انجام و جلسات متعددی نیز برای بررسی و مشکلات پروژه برگزار شده است.
او با اشاره به این که اردبیل از مقاصد اصلی سفر در کشور است و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کمترین ریسک را دارد، گفت: از ایده‌های نو در سرمایه‌گذاری گردشگری در این منطقه حمایت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.