برپایی نمایشگاه صنایع دستی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل + فیلم

اولین دوره نمایشگاه صنایع دستی و آثار‌های هنری به مناسبت روز جهانی صنایع دستی با ۲۵ غرفه در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.

غلامرضا ضابط‌پور معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با اشاره به استعداد قابل توجه دانشجویان این دانشگاه صنعتی در حوزه هنر و صنایع دستی، گفت: اولین دوره نمایشگاه صنایع دستی و آثار‌های هنری به مناسبت روز جهانی صنایع دستی با ۲۵ غرفه در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.

او افزود: این اولین باری است که دانشگاه صنعتی نوشیروانی میزبان برگزاری چنین نمایشگاهی میباشد و استقبال دانشجویان و اساتید قابل تقدیر بود.

ضابط‌پور گفت: هدف اصلی ما از برگزاری این نمایشگاه ایجاد یک ظرفیت کارآفرینی برای دانشجویان است که در آینده و پس از فارغ‌التحصیل شدنشان در کنار تخصصی دانشگاهی مهارتی هم آموخته باشند که می‌تواند سبب پایه‌گذار یک کسب و کار جدید برای آنها باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل افزود: با توجه به اولین دوره برگزاری، شاهد عرضه آثار‌های فاخری هستیم که نشان‌دهنده سطح بالای این نمایشگاه است، این نمایشگاه با ۲۵ غرفه و با ارائه انواع آثار‌های سنتی و هنری اعم از نقاشی، خوشنویسی، تابلو فرش، سفالگری، صنایع چوبی، معرق کاری و دیگر آثار‌ها که تعدادشان هم کم نیست تا ۱۳ خرداد ادامه خواهد داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.