وزیر ارشاد در انتخابات ثبت‌نام کرد

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرد.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و میثم نیلی برادر داماد شهید رئیسی، او را در ستاد انتخابات همراهی کردند.

 مردم امتداد دولت رئیسی را می‌خواهند/ خدمت ادامه دارد

اسماعیلی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: آیت‌الله رئیسی زمینه ساز، علمدار مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله استقرار حکومت اسلامی و پرچم‌دار تحول و امور اجرایی کشور شد.

وی افزود: تغییرات اجرایی در آستان قدس و تحول در قوه قضاییه و خدمتگزاری در دولت نمونه‌ای از کارآمدی و کفایت آیت‌الله شهید ما است.

اسماعیلی اظهار کرد: بدرقه و تشییع چند میلیونی مهر تاییدی بود از اینکه خادم را از غیرخادم تشخیص می‌دهند. 

وی بیان کرد: مردم نمی‌خواهند جریان حاکمیت دوگانه راه بیافتد. مردم نمی‌خواهند به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگر پایمال شود و مسئولان اشرافی باشند.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مردم نمی‌خواهند چرخه واردات ادامه یابد، بلکه می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه یابد. مردم دیپلماسی مقاومت می‌خواهند نه دیپلماسی التماسی.

اسماعیلی با بیان اینکه مردم امتداد دولت رئیسی را می‌خواهند، اظهار کرد: امید مستضعفان نباید به ناامیدی تبدیل شود. 

وی اظهار کرد: امروز با عزمی راسخ ناشی از بزرگمرد تاریخ ایران و با هدف تداوم خیرات و برکات این فصل نو و حامیان سید محرومان به میدان آمدم تا دوره کامیابی مردم ایران تداوم یابد و کشور به کانون صنعت و عمران منطقه تبدیل شود و نظام جامع سلامت سامان یابد و عدالت جاری شود.

اسماعیلی گفت: شعار محوری بنده این است: خدمت ادامه دارد.  شاید اقتضای مصلحت اندیشی سکوت و انفعال بود، اما از رئیسی تلاش، جهاد و کار شبانه‌روزی را یاد گرفتیم.  به عنوان همراه رئیس جمهور شهید به جای صرف برنامه، کارنامه خدمت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Finland
Hamid
۱۴:۱۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
این بنده خدا که اصلا توی این قواره ها نیست
Iran (Islamic Republic of)
امامی
۱۱:۳۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
موفق باشی ای جوان انقلابی
آخرین اخبار