آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو

ثبت نام فصل هجدهم مسابقه رادیویی «یک دو صدا» با موضوع گویندگی رادیو و بازیگری رادیو از ۱۲ خرداد آغاز شد و تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

ساجد قدوسیان، تهیه‌كننده مسابقه استعدادیابی «یك دو صدا» ضمن اعلام خبر ثبت‌نام فصل هجدهم این مسابقه بیان كرد: در طول برگزاری فصل‌های گذشته مسابقه همواره شاهد بودیم كه بسیاری از علاقمندان به دلیل دوری راه و مشكلاتی از این قبیل امكان حضور در مسابقه را نداشتند كه پس از ضبط و پخش ۱۳ فصل، این موضوع باعث شد تا این بار گروه برنامه‌ساز «یك دو صدا» به استان‌های مختلف سفر كنند و شرایط حضور برای علاقه‌مندان در استان‌های دیگر را فراهم كنند.

وی ادامه داد: این امر با همكاری مراكز صداوسیمای استان ها انجام می‌شود و در پنجمین سفر پس از استان های قزوین، اصفهان، آذربایجان غربی، سمنان مقصد بعدی ما استان کرمان خواهد بود تا فصل هجدهم به میزبانی شهر انار در استان کرمان برای علاقمندان برگزار شود.

تهیه‌كننده مسابقه «یك دو صدا» تصریح كرد: زمان ثبت‌نام فصل هجدهم تا ۱۳ خرداد تعیین شده و این مسابقه در شهر انار کرمان تولید می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده در تابستان روی آنتن رادیو ایران و رادیو کرمان می‌رود.

علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام فصل هجدهم مسابقه استعدادیابی «یك دو صدا» و كسب اطلاعات بیشتر به تارنمای رادیو ایران مراجعه كنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار