مسابقه اتومبیل رانی خانوادگی با حضور ۴۰ شرکت کننده در قشم برگزار شد.

ادریس راموز معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: در این مسابقه که از اقامتگاه بوستان ساحلی آفتاب شهر قشم آغاز شد، بیست خودرو شرکت کننده در آن، مسیر شهر‌های درگهان، رمچاه، ساحل جنوبی و بالعکس را برای کشف هشت ایستگاه رمزآمیز بر اساس نقشه پیمودند.

 راموز افزود: در این مسابقه شرکت کنندگان از شهر‌های تهران، همدان، کرمان، شیراز، بندرعباس و قشم به همراه خانواده هایشان حضور داشتند.

وی گفت: در مسابقات اتومبیلرانی خانوادگی یک تن به عنوان راننده و یک نقشه‌خوان باید در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین خطای رانندگی بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی به مقصد تعیین شده برسند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم افزود: در پایان این رقابت، امیر هاتف نظریه با خودرو شماره ۱۲۱ راننده برتر و علی یزدان پناه، نفر نخست نقشه‌خوان شد.

ادریس راموز گفت: معین حسنی با خودرو شماره ۱۱۶ راننده برتر دوم و بهرام طاهری نفر دوم نقشه‌خوان، آزاده ملوکی نیز با خودرو شماره ۱۰۶ راننده سوم و مبینا قربانعلیپور نفر سوم نقشه‌خوانی را بخود اختصاص دادند.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد ورزشی معرفی هر چه بیشتر جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم، ایجاد نشاط و شادی در بین خانواده‌ها و افزایش سطح آگاهی آن‌ها نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی است.

جزیره قشم به عنوان بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی، در جنوب ایران واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.