همایش کمپر‌های کشوری در کیش با هدف کاهش تلفات جاده‌ای برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس_رییس هیات اتومبیلرانی کیش و مسئول حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی کیش از حضور ۱۰۰ اتومبیل کمپر در همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در کیش خبر داد و گفت: گردشگری اقتصادی، حمایت از محیط زیست و گسترش کمپین ایمنی جاده‌ها از اهداف این همایش است.

حسین نبوی با بیان این مطلب که این خودرو‌ها از امکاناتی مانند، محل خواب و اسکان، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برخوردارند، گفت: این گروه همزمان با سفر‌های خود، زندگی می‌کنند و به این طریق از سبک خاصی از زندگی برخوردارند.

او گفت: تمام این افراد حامی محیط زیست و حیوانات هستند و این فرهنگ را در تمام سفر‌های خود ترویج می‌دهند.

نبوی با تاکید بر صرفه‌ی اقتصادی این سفرها، گفت: این پویش می‌تواند به ترویج سفر‌های زمینی و دریایی به کیش نیز بیانجامد و به صنعت گردشگری کیش کمک کند.

حسین نبوی گفت: روز ۲۱ دی‌ماه تمام خودرو‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۹ در محل پارکینگ سابق راهنمایی و رانندگی واقع در روبروی مرکز تجاری مستقر هستند و مردم می‌توانند اتومبیل‌ها را از نزدیک بازدید کنند.

وی تعداد کمپر‌های شرکت‌کننده را حدود ۱۰۰ اتومبیل اعلام کرد و گفت: این گروه از شهر‌های مختلف کشور مانند تهران، قزوین، مشهد، نیشابور، سبزوار، بوکان و اصفهان به کیش آمده‌اند.

این گروه کمپری با میزبانی هیات اتومبیلرانی کیش و حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از تاریخ ۱۸ دی‌ماه، در محل کلبه‌هور مستقر شده‌اند و تا ۲۲ این ماه حضور دارند.

سومین همایش کشور کلوپ ملی کمپینگ با همکاری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جزیره کیش و شرکت خودروسازی پارسیان‌موتور در جزیره کیش در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: کمپر ، هرمزگان ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.