مدیرکل روابط‌عمومی استانداری کرمان گفت: پیشرفت‌های ورزشی که در دولت رئیس‌جمهور شهید رخ داده است، باید بیان شود تا شاهد امیدآفرینی باشیم.

مجتبی اسدی‌زاده در گردهمایی مسئولان روابط عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان گفت: بنیاد روایتگران پیشرفت در دوران رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و در وزارت ورزش و جوانان بنیان‌گذاری شد. 

وی افزود: روابط‌عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی از بهترین نیرو‌هایی هستند که می‌توانند روایت پیشرفت و امیدآفرینی را داشته باشند. 

مشاور رسانه‌ای استاندار کرمان تصریح کرد: بیان خبر‌های قهرمانی‌های ورزشکاران و جوانان در واقع روایت امیدآفرینی و پیشرفت در جامعه است که موجب امید و نشاط می‌شود. 


اسدی‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت ابراز داشت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون شهدای زیادی را تقدیم کرده است و مسیر انقلاب همچنان با قدرت ادامه دارد. 

وی خواستار ایجاد فضای امیدآفرینی در جامعه و به‌ویژه برای جوانان و نوجوانان با روایت پیشرفت و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی شد و گفت: روابط‌عمومی‌ها باید به فضای جامعه کمک کنند تا امید در جامعه را افزایش دهند. 

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری کرمان با اشاره به حضور پرشور مردم در پیروزی قهرمانانه ورزشکاران کشور ابراز داشت: فضای روایت پیشرفت در حوزه ورزش و جوانان اتفاق افتاده است و این در شرایطی‌ست که خدمات شهید آیت‌الله رئیسی بیشتر در حوزه اقتصاد و مسکن گفته می‌شود. 

اسدی‌زاده در ادامه از نیرو‌های روابط‌عمومی‌های استان کرمان قدردانی کرد که بدون دیده‌شدن به روایتگری می‌پردازند و دستاورد‌ها را بیان می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار