مدیرکل ورزش کرمان گفت: پروژه‌های زخمی در حوزه ورزش داشتیم که ۱۵ تا ۲۰ سال روی زمین مانده بودند، اما در دولت رئیس‌جمهور شهید با اختصاص اعتبارات جان دوباره‌ای گرفتند.

میثم پاریزی در گردهمایی مسئولان روابط‌عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان کرمان که در محل هتل ایرانگردی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده در مراسم، به اهمیت کار رسانه و اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های انجام شده اشاره کرد و گفت: نگاه عمق دار به این بخش نگاه به تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامیست.

وی افزود: برای تبیین دستاورد‌های جمهوری اسلامی در حوزه‌های تخصصی نیاز به اقدامات کار رسانه‌ای و نگاه عمیق اهالی رسانه است. 

پاریزی تأکید کرد: باید با تولید محتوای مناسب و تبیین دستاورد‌ها و اقداماتی که انجام می شود، موجب امیدآفرینی در جامعه شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی به استان کرمان ۲۳۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ورزشی مصوب شد. 

پاریزی افزود: تبیین دستاورد‌ها می‌تواند انگیزه را در درون نوجوان و جوان ما ایجاد کند که بدانند در کشور مسیر خدمت‌گذاری ادامه دارد و کار‌های بزرگی که انجام می‌شود. 

وی تصریح کرد: انعکاس اقدامات همچنین خستگی را از تن افرادی بیرون می‌برد که صادقانه خدمت می‌کنند و انگیزه برای تلاش مضاعف در بین مجموعه خدمتگزاران در استان ایجاد می‌کند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش از دستاورد‌های ورزشی در استان کرمان طی دولت شهید آیت‌الله رئیسی سخن به‌میان آورد و ابراز داشت: بیش از ۴۰۰ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان اضافه شد و اعتبارات به پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص یافت. 

پاریزی افزود: پروژه‌های ورزشی زخمی در استان کرمان داشتیم که ۱۵ تا ۲۰ سال از زمان کلنگ زنی‌شان می‌گذشت و در دولت آیت‌الله رئیسی ساماندهی شدند و به‌بهره‌برداری رسیدند و یا در آستانه افتتاح هستند. 

وی متذکر شد: متأسفانه گاهی به خبری که ناامیدی ایجاد می‌کند، خیلی پرداخته می‌شود، اما خبر‌های امیدآفرین بازتاب چندانی پیدا نمی‌کنند.

پاریزی با بیان اینکه اکنون پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در استان کرمان کمتر شده است، تصریح کرد: در حالی که این پروژه‌های زخمی موجب نگرانی برای مردم منطقه شده بود، حالا افتتاح شده‌اند و یا در آستانه بهره‌برداری هستند. 

وی بیان داشت: اخبار ورزشی، مخاطب زیادی دارد و این مخاطب در واقع سرمایه ورزش استان کرمان هستند و به ایجاد انگیزه مضاعف برای فعالان حوزه ورزش کمک می‌کنند.

در پایان این آیین به مناسبت روز روابط عمومی از اسدی مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، کارکنان اداره روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، مسئولان روابط عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان کرمان تجلیل شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.