نام‌نویسی دیپلمات سابق در رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری

 فداحسین مالکی سفیر سابق ایران در افغانستان در رقابت‌های انتخاباتی ۱۴۰۳ نام‌نویسی کرد.

فدا حسین مالکی سفیر سابق ایران در افغانستان و نماینده مجلس یازدهم عصر امروز پا به رقابت‌های انتخاباتی گذاشت و عازم خیابان فاطمی و وزارت کشور شد.

 فداحسین مالکی هفدهمین داوطلبی است که تاکنون در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده است.

فداحسین مالکی

مالکی: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست

فداحسین مالکی نماینده سفیر سابق ایران در افغانستان بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت قانون و خدمت، باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی شود تا موضوعات و مشکلات کشور را رسیدگی کند.

او تصریح کرد کرد: اولین توجه بنده نسبت به استان‌های مرزی و محروم کشور بوده است و با تشکیل فراکسیون استان‌های مرزی، ظرفیت کشور را بررسی کردیم؛ دو قانون مصوب شد تا بتوانیم با تمام توان در جهت رفع مشکلات و معیشت مردم پیش برویم. 

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست و باید به موضوعات کشور‌های همسایه و منطقه توجه بیشتری داشته باشیم. 

مالکی بیان کرد: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل حل است و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است. اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد. 

او تاکید کرد: در حوزه اقتصاد کشور مشکل داریم و تمام توان شهید رئیسی بر این بود که گره‌ها باز شود و اقدامات خوبی هم انجام داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
عمرا رای نمیاره....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
عمرا رای نمیاره....
آخرین اخبار