میرتاج‌الدینی هم کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری شد

میرتاج‌الدینی عصر امروز برای ثبت‌نام در انتخابات به خیابان فاطمی رفت.

حجت الاسلام میر تاج الدینی نماینده سابق تبریز برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

او گفت: ایران اسلامی در حال پیشرفت است، اما تا کشور به یک کارگاه سازندگی تبدیل نشود و منابع عظیم مورد نیاز آن تامین و مدیریت صحیح نگردد، محرومیت زدایی، توسعه عدالت محور و شکوفایی اقتصادی حاصل نخواهد شد.

حجت الاسلام میر تاج الدینی :شایسته سالاری در مدیریت کلان کشور از اصول برنامه‌های من است

نماینده سابق مجلس گفت: مردم بدانند بیش از دو برابر بودجه کشور در حامل‌های انرژی به صورت ناعادلانه هزینه می‌شود که در صورت اجرای عادلانه قانون هدفمندی ۶۰ درصد از این منابع به صورت مستقیم در قالب کارت معیشتی و یارانه نقدی و روش‌های مدیریتی دیگر به رفع فقر و محرومیت زدایی منتهی می‌شود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بخشی از امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون مجاهدت‌های سردار جبهه مقاومت شهید سلیمانی است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به اینکه اصلاحات اقتصادی که نه بلکه باید انقلاب اقتصادی کرد افزود: پایه اصلی این انقلاب برنامه‌ریزی دانش بنیان، جهش تولید و مشارکت مردم است.

میرتاج‌الدینی هم کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری شد

او بیان کرد: شایسته سالاری استفاده از چهره‌های توانمند و نخبگان مخصوصاً جوانان و فراهم کردن شرایط برای حضور در مدیریت کلان کشور از اصول برنامه‌های من است.

نماینده ادوار مجلس در پایان متذکر شد: با احترام به همه اقوام عقاید و سلایق باور دارم که برای تحقق عدالت و پیشرفت کشور به ایستادن در کنار هم نیاز داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شمس
۲۱:۵۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
اصولا منظور شما از پیشرفت چیه ثبات اقتصادی رفاه مردم کار و اشتغال
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۱:۴۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
1500رای می آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
کاشکی محمود نبویان کاندیدا میشد....
آخرین اخبار