پاسداری از قرآن، توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی می‌کند

مسئول عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه ۲ شیراز در حاشیه مسابقات قران که با حضور ۶۰ نفر از کارکنان و خانواده‌های پشتیبانی منطقه ۲ نزاجا برگزار شد، بر حفظ قرآن، تلاوت و ترویج آن در جامعه به خصوص بین نسل جوان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محسن عبدی در حاشیه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و خانواده‌های پشتیبانی منطقه ۲ نزاجا با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآن و انس با آیات جلا دهنده روح انسان است، گفت: تلاوت قرآن باعث معنویت، افزایش خیر و برکت در زندگی و رستگاری انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

او با اشاره به اینکه مجموعه عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه ۲ شیراز از هیچ تلاشی برای ترویج فرهنگ قرآنی در میان کارکنان و خانواده‌های نزاجا در استان دریغ نخواهد کرد بر حفظ قرآن، تلاوت و ترویج آن در جامعه به خصوص بین نسل جوان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام عبدی با تصریح بر اینکه باید توفیق داشته باشیم در همه حال قرآن را در زندگی خود داشته باشیم، گفت: اگر بخواهیم از چالش‌ها و آسیب‌های ضد فرهنگی در جامعه توسط دشمنان و رسانه‌های معاند در قالب جنگ نرم در امان باشیم باید از قرآن و دین اسلام پاسداری کنیم تا توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب خنثی شود.

سرهنگ محسن یاری مسئول قرآن و عترت منطقه پشتیبانی نزاجا منطقه دو ارتش در ادامه نیز گفت: این مسابقات با حضور ۶۰ نفر از کارکنان و خانواده‌های پشتیبانی منطقه ۲ نزاجا در رشته‌های حفظ، اذان، قرائت تحقیق و ترتیل و مفاهیم برگزار شد.

پاسداری از قرآن، توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی می‌کند

او بیان کرد: در هر زمان که محافل قرآنی را برقرار کردیم و مسابقات قرآنی پایه‌گذاری شد، شاهد حضور خانواده‌ها و استقبال از این محافل و مسابقات بودیم لذا ما به اندازه‌ای که در توانمان باشد از این محافل و مسابقات حمایت می‌کنیم و مشوق‌هایی در نظر می‌گیریم.

سرهنگ یاری ادامه داد: سه نفر از برگزیدگان این مرحله از مسابقات به مرحله منطقه‌ای که در تابستان برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد و مرحله نهایی هم در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.