جهرمی با بیان اینکه شهید رئیسی امیدوار به وعده‌های راستین الهی بود و به دشمن اعتماد نمی‌کرد گفت: خداباوری ایشان با عدالت‌مداری قرین بود.

علی بهادری‌جهرمی ظهر امروز در جمع بسیجیان اردبیل و در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت اظهار داشت: استان‌هایی که قدردان تلاش‌های خادمان هستند و در مسیر تکریم آنان قدمی برمی‌دارند شایسته احترام و قدردانی هستند.

وی با اشاره به اینکه این مراسمات تکریم مسئولیت کسانی که در مسیر خدمت گام برمی‌دارند توفیق همراهی با شهدای خدمت را داشتند مضاعف می‌کند، خاطرنشان کرد: آیت الله رییسی در بین ما زندگی کرد، اما حیات ایشان زندگی خداگونه بود.

سخنگوی دولت سیزدهم اصلی‌ترین خصیصه و ویژگی آیت الله شهید رییسی را باور خداوند از عمق جان اعلام کردو گفت: خدا انتخاب‌هایی می‌کند ما نیز انتخاب می‌کنیم برخی وقت‌ها انتخاب‌های ما منطبق بر انتخاب‌های خداست که انتخاب آیت الله رییسی از این دست گزینش‌ها بود.

بهادری جهرمی گفت: یکی از بزرگترین امانات الهی حاکمیت اداره امور سیاسی و اجتماعی کشور است و در این بین بسیار مهم است که امانت را به اهلش و صاحبش بدهیم.

وی با اشاره به اینکه در آیات قرآن مصادیقی بر سپردن امانت به اهلش آورده شده است، تصریح کرد: این نشان می‌دهد که خدا از قبل انتخاب کرده است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه تمام رفتار‌ها و اعمال آیت الله رییسی ریشه در خداباوری ایشان داشت، افزود: شهید رییسی خداباور بود؛ ولایتمدار بود؛ مرد‌م‌دار بود؛ امیدوار به وعده‌های راستین الهی بود و به دشمن اعتماد نمی‌کرد و فسادستیز بود.

بهادری جهرمی اضافه کرد: خداباوری ایشان با عدالت‌مداری قرین بود و این خداباوری نه فقط در مناسک دینی و اعمال عبادی شهید رییسی بلکه در تک تک جلسات و لحظات ایشان جاری و ساری بود.

وی با بیان اینکه در تصمیم‌گیری‌های اداری کشور گاهی مشکلاتی حادث می‌شود و حساب کتاب‌های مادی سخت می‌شود، ادامه داد: این تصمیم‌گیری سخت با اراده و توسل ایشان به خدا و ائمه اطهار همواره متقن و درست بود و هیچ تصمیمی نمی‌توانست در اراده راسخ ایشان خللی وارد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.