پزشکیان در انتخابات ثبت‌نام کرد

پزشکیان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

به‌دنبال اجرایی کردن اهداف سیاست‌های کلی رهبری هستیم

مسعود پزشکیان نماینده فعلی و ادوار مجلس بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، در جمع خبرنگاران گفت: برای اینکه بتوانیم به مشارکت پرشور کمک کنیم، وارد صحنه رقابت شدم.

وی افزود: آنچه ما و مجریان باید انجام دهند، حرف‌های جدید و راه جدید نیست؛ مشکل ما این است که آنچه سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی رهبری و قانون و برنامه است را یک طرف می‌گذاریم و از خودمان حرف‌های دیگری میزنیم.

پزشکیان گفت: باید برای اهداف سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تلاش کنیم. قرار بوده ایران جایگاه اول منطقه را در عرصه اقتصاد، علمی و فناوری با هویت اسلامی و انقلاب داشته باشد.

وی متذکر شد: سلامت، رفاه، امنیت غذایی، تامین اجتماعی، فرصت‌های برابر، توزیع مناسب درآمد، نهاد مستحکم خانواده، به عدم فقر و تبعیض جزو بند‌های سیاست‌های ابلاغی رهبری بوده است. ما باید در منطقه جایگاه برتری می‌داشتیم و باید کاری می‌کردیم مردم از سلامت کامل برخوردار بوده و آموزش از عدالت برخوردار می‌بود.

داوطلب ریاست جمهوری گفت: تنظیم رابطه دولت و مردم و همچنین افزایش سهم مردم در امور کشور و ایجاد امکانات عادلانه برابر و رفع تبعیض در مناظق مختلف از جمله این موارد ابلاغی است. آیا مناطق مختلف کشور دسترسی عادلانه به منابع دارند؟

پزشکیان عنوان کرد: قانون برنامه باید اجرا می‌شد و  ارتباط منطقی با دنیا می‌داشتیم. چرا این عملی نشده؟ چون یک عامل بیرونی و یک عامل درونی داریم.

وی اضافه کرد: باید قبول کنیم کسانی که در این کشور هستند بر اساس توانایی‌هایشان باید جایگاهها را به دست بگیرند نه بر اساس گروه و جناح. ما باید به دنبال کسانی برویم که علم، مهارت و تجربه دارند. ممکن است این افراد دوست ما هم نباشند ولی در جهت سیاست‌های کلی باید عمل کنیم.

داوطلب ریاست جمهوری تصریح کرد: فرد مسئول باید این کار را انجام دهد و اگر نکند، باید پاسخگو باشد. ما باید در داخل کشور وحدت و انسجام بین گروه ها، دسته‌ها و احزاب ایجاد کنیم. تقوا از نظر اعتقادی یعنی حرکت بدون خطا؛ این حرکت باید در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و همه عرصه‌ها رخ بدهد. نه اینکه برخی افراد ناتوان قدرت را بدست بگیرند و مشکلات متعدد ایجاد شود و پاسخگو هم نباشد.

پزشکیان بیان کرد: اگر میخواهیم مشکل کشور حل شود باید به افراد توانمند متکی شده و با وحدت و انسجام در جهت سیاست‌های کلی حرکت کنیم.

حضور پزشکیان در انتخابات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
نه به اصلاحاتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
سلام ، بنده نمی دانم اینها با چه رویی کاندید می شوند . این همه نماینده مجلس بودی هیچ کاری برای مردم نکردی، جزء خسارت . این یعنی چی خانمت با خودت آوردی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
میشه خسارت آقای پزشکیان را بگویی؟
تو اگر سواد وعقل وانصاف داشتی تنها کسی که تومجلس حرف می‌زند نقد می‌کند سالم وپاک هست ایشان هستند حرفت مالیات نداارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
پیرمردها وارد می شوند
آخرین اخبار